O KATİLDİ !!!

22 3 0
                                    

O katildi ve şu an tüm hatlarıyla belli oluyordu... Ama bu nasıl olur... Katil Katty'nin kardeşi Sally'di ama bunu neden yapmıştı ki??? Hem o kadar şeyi nasıl düşünmüştü ??? O kadar kişiye nasıl gücü yetmişti ??? Katty birden irkildi ve neye uğradığını şaşırdı... Ve Katty en fazla bunları soyleyebilmisti:
"Neden yaptın ? Onlardan ne alıp veremedin ? Sally sen böyle bir kız değildin. Sally bunların senin yaptığına inanmıyorum..."
Sally (ki ona Sally denilmez çünkü içinde bir erkek varmış gibi... o ses ile)
"Ablaa ben yaptım yaptım amaaaa..." dedi ve ekledi...
"2.5 - 3 yıl önce kadardı... Ilk kez onunla o zaman tanıştım... Arkadaşlarımla cin çağırıyorduk... " Katty yere bağdaş kurmuştu ama cin kelimesini duyduğunda kendine geldi ve bit şeylerin kötü gittiğini anladı...
Hemen yerinden kalktı ve kalakmak istedi ama Sally ona izin vermedi ve onu omzundan tutarak geri yerine oturttu...
Ama bu Sally'nin gücünden daha kuvvetli bir güçtü... Ve hikayesine devam etti. "Lütfen beni dinle abla . Dediğim gibi cin çağırıyorduk ve birden arkadaşlarim geldiysen Sally'nin icine gir dediler. Ve o gün sabaha kadar hiç uyuyamadim. Daha doğrusu o günden beri neredeyse her gün uyuyamiyorum. Neredeyse gitmedigim hiç bir büyücü, medyum kalmadı...
Amaaa hepsi "4 insanı öldürürsem içimden çıkacağını söylediler...
Veee şimdide sıradaki sensin ABLAAA...""
Katty duyduklarina inanamiyordu ve bir an kaçmak istedi... Çünkü biliyordu ki sırada ki kişi oydu...
Kapıdan çıktı... Koşmaya başladı Ama sonraa ilk başta ayak bileklerinin acısını sonrada cansız bedeninin acısını hissetti... Ayak bileklerinden adeta bir hızar misali aletle kesilmişti...

°•°•°•°•°• THE END •°•°•°•°•°•°•°
ARKADAŞLAR OKUYANLAR ICIN COOK TEŞEKKÜR EDİYORUM
SIZLERI SEVIYORUMMM
HA BU ARADA SIZE BIR KITAP TAVSIYE EDECEĞIM UMARIM BEĞENIRSINIZ KITABIN ADI
★★BELKİ★★★
Yazarı : Fatmanurcan3950
Beğenirsiniz umarım :)
BIRAZ ÇOK OLDU BILIYORUM AMAAA LÜTFEN BUNU DA OKUYUN ... YANI ISRAR YOK AMA BEĞENIRSINIZ...
★★★EN KOMİK ESPIRILER★★★
Yazarı:feyzanurrrr212
Ha bu arada Kapanda Dehşetin 2. Bölümü çıkacak
Bence okuyun eğer bu kitabi beğendiyseniz tabiii ;)

KAPANDA DEHŞETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin