KEŞFETTİKLERİM

1.5K 31 5
                                    

Arkadaşlar ben saçlarımın uzaması için internetten çok ama çok araştırma yapan birisiyim . Yine araştırma yapıyordum ve herkesin "SOĞAN KÜRÜ" nü önerdiğini fark ettim . Yaptım uyguladım sizede sonuçlarını yazıyorum zaten yapan 100 kişiden 80 i olumlu sonuç almış . Öncelikle bu kür saçlarınızın uzamasını , gürleşmesini sağlıyor .

Herkesin evinde bulunabilecek tek şey içeriyor sadece büyük bir soğan eğer orta büyüklükteyse 1 adet yeterli ama küçük ise 2 tane olması gerekiyor belki aramızda bilenler vardır fakat yinede bilmeyenler açısından yazmak istedim .

Yapılışı ;

1 adet soğanı kabuklarından ayırıp ikiye bölüyorsunuz . Ardından tencereye 2 su bardağı su koyup içine böldüğünüz soğanları koyuyorsunuz ve 3 dakika boyunca kaynatıyorsunuz. Kaynatma süresince tahta kaşık yardımıyla çevirirseniz daha iyi olur . 3 dakikanın sonuna gelince altını kapatıp soğumaya balkon vs. Yerlere koyuyoruz çok soğuk olmayacak ama çok sıcak olmayacak ılık olacak onu parmağınızla ayarlayabilirsiniz . Ben yaptığımda 10 ya da 20 dakikada olmuştu . Ilıdıktan sonra içinden soğanları alıp çöpe atıyoruz ve o tenceredeki suyuda büyük bir kaba boşaltıp banyoya geçiyoruz . İlk önce saç uçlarından başlayıp sokabildiğimizce içine saçlarımızı sokuyoruz ardından kafamızı eğip yavaş yavaş diplerden döküyoruz . Tüm kabı kafamıza boşlattıktan sonra 1 dakika boyunca masaj yapıyoruz diplerimize bu iyi gelecektir .

Yaklaşık 45 dakika veya 1 saat bekliyoruz . Çok beklemekten zarar gelmez ama yinede siz ne kadar durmak gerekiyorsa o kadar durun .

Bu işlemi haftada 2 kez en fazla 3 kez yapabilirsiniz .

Bu arada arkadaşlar saçları soğuk suyla yıkamak uzamasınıda çok derinden etkiliyor . Bu yüzden saçlarınızı banyo ederken ya da saçlarımızı yıkarken soğuk suyla yıkamalıyız eğer dayanamıyorsak yıkarken normal hep yıkadığımız suyla yıkıyoruz çıkmadan önce 1 dakika boyuncada soğuk suyla duruluyoruz kış aylarında soğuk değilde ılık olabilir .

OKULDA COOL OLMA YÖNTEMLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin