Voltelemeyi unutmayin !!!
**************************
Bayan Simith Cincinati 'nin en zengin bayanlarından biriydi.
Birgün sabah temizlikçi bayan eve geldiğinde Bayan Simith 'in salonun ortasında kanlar içinde ve yüz üstü kapanmış bir şekilde yattığını gördü.
O panikle hemen polisi aradı.
Polisler Leff adında bir dedektifle geldi.
İlk olarak evin güvenlik kamera kayıtlarını izlediler, olay yeri inceleme ekibi de olay mahalinde DNA kalıntısı aradılar.
- Max hiçbir kalıntı yok mu? Diye sordu komiser Benjamin .
- Hayır efendim çok titiz çalışılmış yada çalışmışlar .
- Bu bizim için çok kötü oldu.
- evet efendim kapıda , pencerede, bodrum kat girişinde de zorlama yok.
- Evet buda temizlikçi Mari hanımı şüpheli kılıyor.
- Gelin şu bayanla biraz konuşalım.
- Mari hanım bizimle biraz gelebilir misiniz?
Komiser Benjamin işinde çok iyi .
Hiçbir işi çözmeden bırakmaz.
Dedektif Leff ' te çok iyidir .Küçük bir ayrıntıdan bütün olayı çözer .- Bakın bayan evin hiçbir kapısında yada penceresinde bir zorlama yok .
Şüphelinin eve anahtarla girdiğinden şüpheleniyoruz .
- Evet de o.
- Lütfen sözümü kesmeyin Mari hanim . Evin anahtarı sizden baska birisinde varmiydi .
Bi bilginiz varmı ?- Evet vardı.
- Kim peki , siz bu kişiyi ne kadar taniyorsunuz.
...
Arkadaşlar bu benim ilk dedektif Hikayem yanlislarim varsa yorumlarinizi bekliyorum şimdi den Teşekkürler. ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gizemli ölüm
Actioncincinati de yaşayan zengin guzle bir bayan ve gizemli bir olumu anlatam bir kitap bu