Cariera familiei noastre, ca instruire a vânătorilor de vârcolaci a început în 1767 după ce Argent a omorât bestia de Gevaudan* .
Noi urmăm două coduri: cel al vânătorilor și cel al onoarei. Codul vânătorilor spune: "Vânăm pe cei ce ne vânează". Un Argent adevărat vânează doar acei vârcolaci care sunt o imensă amenințare pentru oameni și nu îi omorâm pe cei tineri sau oameni. Codul onoarei spune că dacă un vârcolac mușcă un membru al familiei noastre, acel membru trebuie să-și ia propria viață înainte să se transforme el însuși într-o asemenea bestie.
Deoarece lupta corp la corp cu un vârcolac ar fi o bătălie pierdută pentru noi, este foarte important să menținem un arsenal bine aprovizionat, dintre cele mai avansate disponibile în prezent. Utișitatea unei arme e judecată după abilitatea de a dezorienta auzul victimei( temporar orb în particular), slăbit, sau în cele din urmă are șansa de a ucide victima dacă este necesar.
Arme: platoș( ucide împărțind trupul în două)
flintă
săgeată-rachetă
vârf de săgeată cu omag
arbaletă
Cu progresele făcute de armele de foc, sperăm să găsim în curâmd o modalitate de a fabrica flinte goale și gloanțe, pentru a le putea umple cu omag.
Pandativul familiei noastre se transmite din generație în generație, de la fica cea mai mare, la fica cea mai mică, în inițierea ei în afacerea familiei. El prezintă bestia de Gevaudan, care îi amintește posesoarei de legenda familiei și astfel nu o lasă să se atașeze de nici un vârcolac.
*Bestia de Gevaudan este un monstru fioros mâncător de oameni, asemănător cu lupul care teroriza fosta provincie de Gevaudan din munții Margeride din sud-centrul Franței.
Din Teen Wolf membrii familiei Argent sunt: Allison Argent
Chris Argent
Vicoria Argent
Kate Argent
Gérard Argent
Allison este singura din familie care a avut o relație cu doi vârcolaci, Scott McCall și Isaac Lahey și a decedat în brațele primei ei iubiri, Scott.
Chris și Victoria sunt părinții lui Allison, Gérard e bunicul ei și Kate e mătușa fetei.
Victoria a fost mușcată de către Derek și astfel a fost nevoită să se omoare. Gérard a murit din cauza unei boli, iar Kate a fost transformată de Peter Hale în Werejaguars. Chris a pornit în căutarea surorii lui, Kate și nu se mai știe nimic de el până acum.
CITEȘTI
Bestiarul familiei Argent-Teen Wolf
RandomIn aceasta carte voi prezenta toate creaturile ce apar in serialul Teen Wolf, conform bestiarului familiei Argent. Nu incercati sa plagiati, deoarece stiu ca inaintea mea nimeni nu a mai postat pe wattpad o asemenea carte. Lectura placuta!