Medyada Ada'nın giydiği kıyafet dhhsjsj iyi okumalar :)
Yine bir pazartesi günü annemin bağırış sesiyle yataktan firladim."ADA SAAT 8" geç kaldığımı dusunuyordumki çalar saatim çaldı meğerse saat 7'ymis anneme içimden saydirarak yataktan kalktım. Sağa Sola baktım Telefonumu aradım. Bulduğumda yatagimin ucundaydi. Heyecanla Telefonuma sarıldım. Ama bir anda yüzüm düştü çünkü kimse mesaj atmamıştı. Salakligim aklıma gelince yüzümde küçük bir tebessüm belirdi ve telefonumu uçak modundan çıkardım. Mesajlar yağmaya başladı. Ceyda dan 15 cevapsız arama 10 mesaj, Ege'den 20 cevapsız arama 17 mesaj vardı. Cevap vermeye usendim, telefonumu bir kenara attım ve banyoya girdim. Banyoda çıktığımda bir anda karşımda ceyda belirdi. Her sabahki gibi. Dır dır dır konuşmaya başlamıştı. Duyduğum tek şey "BEN EN SON NE DEDİM?" Ceyda'ya yan yan baktiktan sonra Ustumu giyindim ben öyle çok süslü biri değilim hep spor giyerim bu sabahta kot pantolon üstüne gri salaş bir tişört altına siyah superga bence güzeldi saclarima gelince dumduzdu sadece taradim ve aşağı Ceyda'nin yanına indim. Hemen masaya oturmuş öküz jsjs neyse oturdugumda Ceyda "oo fıstık yine yakiyorsun" dediğinde her zamanki gibi tebessüm ederek Cevap verdim. Ceyda "ARTIK KONUS ADA" dediğinde sadece "NE KONUSAYIM?" dedim. Ya zaten sabah 7'de kalkmisim uykum var bide bana gelmiş konuş diyo djjd neyse ya bi baktım Ceyda hayvan gibi yemek yiyor bakın cidden "HAYVAN" midenizi bulandirmak istemem ama kendisi haşlanmış yumurtanın yarısını kesmiş Bala batırıp yiyor bence iğrenç neyse bu kadar midenizin bulantısı yeter jsjsj. Ceydaya igrenmis bir şekilde bakarken anladı geç kalicagimizi ve hemen kalktı masadan. Ceyda'ya "SONUNDA KALKTIN" dedim. Ceyda ise "OHA KONUSTUUUAAAA" dedi mal bu kız ya neyse ben ayakkabılarımi giymeye gittim. Ayakkabılarımi giydim ve arkama döndüm dönmez olaydim. Ceyda egilmis bütün herseyi ortada ayakkabılarıni giyiyordu. Ceydaya "CEYDA SENİN IGRENC MEMELERINI GÖRMEK ISTEMIYORUM SU MEMELERINI KAPAT" dedim ceyda gülerek ayağa kalktı ve " HADI ARTIK ÇIKALIM" dedi. Artık evden çıkmıştık ve gördüğümüz şeyle şok olduk.
2. BÖLÜM YARIN GELİYORRR :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALECİ SEVGİLİM
Jugendliteratur"TESADÜF KADERE INANMAYANLARIN KADERE TAKTIGI ISIMDIR."