1. Tehdit

13 2 0
                                    

Alarm sesini duyunca, lanet okuyarak yastiktan basimi kaldirdim ve alarm'a baktım. 7:02! Tam zamanında. Yatakta oturur pozisyona, geçip yere indim ve terliklerimi giyerek banyoya girdim. Üzerimdeki'leri çıkarıp dusakabine girdim, ve suyu açtim. Buz gibi su başımdan aşağı akinca çığlık attim. Sıcak su tavsiyem'di bir kere. Sıcak su akinca rahatladim. O neydi öyle ya buz gibi.

Çilekli sampuan'imi elime alıp sıktıktan sonra saclarima sürdüm, iyice kopurdukten sonra saçlarımı duruladim. Şimdi sıra liflenmekteydi. Lifimi elime alıp üstüne naneli vücud sampuan'imi sıktım ve liflendim. Vucudum'daki kopukleri yikadiktan sonra bornozumu giydim.

Odama girdim ve dolabimin kapağın açtım. Ne giysem? Ne giysem? Okulun ilk günüydü, ayrıca okul forması da yoktu. Dolabimin içinden (*medya*)
Seçtiğim kiyafetlerimi alıp üzerime geçirdim. Bomba gibiydim. Saclarimi kurutmadim, dogal hali daha guzeldi. Tuvalete girdim ve göz kalemimi elime alıp hafifçe gözüme sürdüm. Hazırdım
Telefonumunun ortasına bastım ve saate baktım. 7:57! Hızlı merdivenlerden aşağı inerek mutfağa girdim. Televizyonu actim ve 39. Kanala yani number1'a bastım,

Bad Blood! Yaşasinnn!!! Sesi 76'ya çıkardıktan sonra kumandayi koltuğa firlattim. Mutfağa girip kendime tost yaptıktan sonra televizyonun saatine baktım, 8:17! 9:00'da okulda olmam lazımdı, aslında daha vardı gitmeme.

Tostum'dan ilk isirigimi alicakken kapı kırılacak sekilde çaldı, pardon yumruklandi. Lanet olsun ki tostumu yiyememistim ve karnım zil çalıyordu, kapıda çalıyordu!

"Geldim ya Geldim Kapıyı Kır Istersen!"

Kapıyı actim. Karşımda 7 gün önce taşınan ve benim gibi tek yaşadığını sandığım (anne ve babasını hiç görmedim) birisi duruyordu.

'Kapıyı hayvan gibi calman için bir nedenin var mi? " beni suzdukten sonra

"Bak kızım beni sinir etme bu gürültü ne sabah sabah? "

"Olamaz mi ya? Sen sanki müzik dinlemiyorsun? Hem okula gitmiyormusun? Iyi gelir iste sabaha sabah ayilirsin"

"Birincisi ben ciglikli müzikle dinlerim! Ikincisi okula gidiyorum! Üçüncüsü ise o müziği kis yoksa televizyonuna veda etmek zorunda kalirsin! "

"Beni tehdit mi ediyorsun? Seni dinlemeyecegim ego yığını! , ve televizyonuma birşey yaparsan öldürürüm seni! "

"Sen kasindin! " dedi ve beni iterek içeri girdi

"Imdattt!!! Yardım edin hırsız varrr" diye çığlık attim

Kulağını kapattı ve yüzünü burusturarak bana yaklaştı bir adim atsa şeyi bana deyecekti eli ile ağzımı kapattı, HAYVAN!!!

"Ben sana ne dedim? Kasinmayacaktin! Bir şans daha veriyorum bir daha olursa televizyonun yok bil! " dedi ve televizyonun sesini kisip kapıyı çarparak gitti, Pislik!

Ayakkabilarimi bağladıktan sonra arabama binip evden çıktım, okulu ve arabayı da sağolsun dayim ayarlamisti.

Okula geldiğimde bütün gözler uzerimdeydi. Okul özel değildi tabi normal bir okuldu! Ve bunun yanında serseri ile doluydu

*Bana bakıp ıslık çalan erkekler
*Kıskançlıktan geberecek kızlar
*Sigara içenler
*Oynaşanlar
*Öpüşenler
* Sabahki! Ne sabah ki mi?! Aynı okulda miyiz? Inşallah aynı sınıfta degilizdir, Ona yan yan bakarak geçtim. Bana gözlerini kısarak bakıyordu beni hatirlamaya çalışıyordu! Hızlı oradan uzaklaştım.

Okula girdim ve müdür odasını aradım, içeri girip sinifimi öğrendikten sonra kısa bir teşekkür ederek sinifa girdim. En arkadaki boş olan sıraya geçip oturdum, tabiki yanımdakini görmemiştim. Ondan tirsiyordum, Sabahki! Yanına oturacak'ken Bana kısa bir saniyeligine bakıp önüne geri döndü, Iste bad boy budur ya!

Caprazimda oturan kiz bana öfkeli, kıskanç bir şekilde bakiyordu, herhalde sabahkinden yani yanimdakinden hoşlanıyordu. Kız 15 yasindaydi galiba. Benden kucuk gibi duruyordu. Herhalde sınıfta kalmıştı. Yanimda'kine bakarak

"Sabah için çok özür dilerim, birdaha olmayacak söz. Bu arada adım Duru Merhaba"

ne demistim ya ben ilk defa iyi davrandı bu çocuğa. Ama tabiki bad girl değildim. Oda şaşırmış olacak ki kısa sure ligin tekrar bakıp kafasını geri çevirdi, hoca dağ gelmemişti.

Hoca geldiğinde ilk önce adını, ne hocası olduğunu, okulun kaç katlı ve içinde neler olduğunu söyledi

Bla Bla Bla!

Sonra konu nasil geldiyse, odevlere geldi. Ödevleri her Hoca, Her zaman mail olarak aticakmis!

"Evet gençler, Beni Dinleyin! Şimdi grup ödevi var, ve herkesi ikiser'li gruplara ayiracagim" dedi ve oluşturduğu grupları saymaya başladı

Aleyna, Ege

( demin bana bakan kiz yanındakine yüzünü eksiterek bakti. Ve bana yine öfkeyle bakti. Demek adı Aleyna. )

Merve, Emir

Emre, selda

Selin, Melisa

Demet, Yusuf

Ali, Ipek

Nazlı, Elif

(Sıra bir bana gelmemişti ya! )

Burak, Asli

Ece, Savaş

Ve son olarak

"DURU, DEMİR!"

"Herkes ödevleri 26 Eylül'de Teslim Edicek!" Dedi ve sınıftan çıktı

Asli denilen kızın yanına gidip

"Merhaba Acaba Demir Kim?"

"Merhaba Duru Sen çok iyi birisine Benziyorsun Dost Olabiliriz istersen, Bu arada da demir yanında oturan çocuk bilmiyomusun? Tavsiyem ondan uzak dur Tehlikeli birisi Okulun Bad Boy'u"

"Teşekkür ederim ve dost olabiliriz" diyerek siraya geçip oturdum"

Al iste her hikaye deki gibi bir bad boy daha! Ne yani şimdi ben ödevi onunla mi yapacaktim ya!


















Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 01, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Saf (Seri 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin