Yine burnuma gelen yanık bir ekmek kokusuyla uyandım, terliklerim uyandığımda yatağımın dibinde yoktu bu konuda hep dizilere özenmişimdir nasıl oluyor da onu gece tuvaletin giriş kapısında unutmuyorsunuz? Ekmek kokusuna doğru ilerledim ev küçük olduğu için hemen ulaşıyorsunuz doğal olarak, ''Ekmekleri yine mi yaktın Aslı ?'' Evet Aslı benim ev arkadaşım bundan bir yıl önce üniversiteye geldiğimiz ilk gün tanıştık ikimizde aynı eve talip olmuştuk daha sonra aynı evi tutup ev arkadaşı olduk. Sıla tam bir gecelerin kızıdır bi okadarda erkek profösörüdür benim aksime. ''Evet bozuk bu makine yenisini almalıyız diyorum sana'' ''Çok paramız varmış gibi konuşman gururumu okşuyor cidden'' Aslı bi oflamayla yumurtasını kızarmış ekmeğini alıp televizyonun başına oturdu. Saat 7.30 okula 9 da gidicez duş alıp odaya geçtim Aslı daracık kot eteği üstünde sweet tişörtüyle hazır gözüküyor tabi topuklu ayakkabılarıda, nasıl yürüyor onlarla anlamıyorum, dolaptan yırtık kot pantolonumu ve önünde ''fuck faces serious '' yazan kendim tişört boyasıyla yaptığım tişörtümüde giydim hazır gözüküyorum, çok hafif bi makyaj yaptım nede olsa üniversitede 2. Senemin ilk günü ve Rüzgarı görücem nasıl heyecanlı olmuyum sölermisiniz, Rüzgar demişken 4. Sınıflardan geçen seneden beri hoşlandığım çocuk pek muhabbetimiz yok öyle uzaktan bakıyorum sadece herneyse okula doğru yol aldık Aslı ve ben tiyatro okuyoruz okula geldik yine ilk günkü heycanım üstümde Aslı ise gözlerini radar gibi açmış etrafı izliyor yeni gelen erkeklere bakıyor, bense kulağımda dev kulaklıklarım öylece Aslıya bakıyorum yandan geçen arkadaşlarımıza selam veriyorum derken arkadan gelen sert bi darbe ve fren sesiyle kendimi yerde buluyorum gerisi bulanık, gözlerimi açtığımda tepemde rüzgar, aslı ve yanında esmer yüzünden çok saçlarının ve bakışının dikkatimi çektiği bir çocuk ''İyimisin Hayat ? '' diye soruyor Rüzgar ve Aslı, bense normalde gözlerimi ayıramadığım Rüzgar yerine o sert bakışlı çocuğa bakıyorum sonra bi ses daha çıkıyor buda sert bakışlı çocuktan ''İyimisiniz?'' sanki toprak kokusu gibi, sanki çiseleyen yağmur gibi bi ses, ''Ben gerçekten özür dilerim, siz birden '' derken rüzgar lafa giriyor '' Bu yeni ev arkadaşım okula yeni geldi adı Arel.'' Demek Arel bu tuhaf bakışlı çocuğun adı ''ozaman hoş geldin Arel'' ''Hoşbulduk Hayat''..
Evet sevgili okuyucularım ikinci bölümde görüşmek dileğiyle..