Porod

245 13 0
                                    

Ve dveřích stál Varys.,,Omlouvám se ,ale král Robert si přeje vaši přítomnost." Cersei se zvedla a zamířila do komnat krále Roberta.Otevřela dveře a na postely ležel Robert a dvě děvky. Když Robert zahlédl naštvaný výraz Cersei Lanister,ihned je poslal pryč. Když odešli Cersei spustila:,,Ty si mě zavoláš do svých komnat a přitom tady máš děvky?! Uklidni se,Varys mi řekl že ve svém lůni nosíš dítě." Královna v duchu proklínala Varyse i ty jeho blbé ptáčky. ,,A i kdyby,proč tě to zajímá?" Robert nechápavě zvedl obočí a obořil se na ni:,,Je to snad i moje dítě ne? Nebo už si zapomněla s kým spáváš!?" Ne to opravdu nezapomněla. ,,Bohužel ne." Král vstal a uštědřil ji políček. ,,Budu to nosit se ctí" ,vzala své sukně a odešla do svých komnat. Bylo to poprvé co ji udeřil.                  
------------------------------------------------------
Když přišla do svých komnat,zavolala si služebnou,aby jí připravila horkou koupel. Mezitím přešla k zrcadlu a sáhla si na místo,kde ji král udeřil. Pokožka byla zarudlá a ona věděla, že zítra tam bude ošklivá modřin. Vlezla si do vany,umyla ze sebe špínu a ulehla do postele. Věděla že dnes za ní Jamei nepřijde. Čím více rostlo Cersei břicho,tím více byla protivná. Řvala na každého koho potkala, ale její bratr ji vždy dokázal uklidnit. Když došlo k době porodu ,Robert se vydal se svojí družinou na lov. Cersei Lanister to vůbec nevadilo, jelikož vedle sebe bude mít svého bratra a otce dítěte. Porod trval necelé dva dny a král se vrátil necelý den poté. Když přijel na nádvoří přiběhli k němu štolbové ,aby se postarali o jeho koně. Nechal si zavolat misra Pycellyho a vyptával se,jak je na tom jeho žena.,,Je v pořádku Tvoje Výsosti a děti také. " Zdálo se jako by Robert přeslechl množné číslo. ,,Je to chlapec? Jsou to chlapci." Až teď mu to došlo.  ,,Oni jsou dva? Ano Tvoje Výsosti. Kde leží moje paní? U sebe v komnatách. " Robert nečekal na nic jiného a běžel do pokoje své manželky. Když přišel ke dveřím slyšel hlasy. ,,Až se tohle dozví lid,Renly a hlavně Stannis s Robertem,všichni budou skákat radostí."řekl někdo ironicky.,,Nikdy se to nedozví,nemají jak" slyšel zvyšující hlas Královny. ,,A teď už běž ,naše sestra se nesmí rozčilovat. " Ze dveří vyšel Tyrion Lanister,zakrslý syn Tywina Lanistera a bratr jeho ženy.

GoT trochu jinakKde žijí příběhy. Začni objevovat