3.BÖLÜM

28 1 0
                                    

Yemeklerimizi yedik.Sıra toplamaya gelmişti. Asya tabağınındaki yemekleri bitirmiş tabağını götürüyordu.Asya benimkinide götürürmüsün dedim.
Hizmetçinin yok kalk sen götür dedi.
İçimden şöyle diyordum "ben sana odada gününü gösteririm bana laf sokmak haa"
Asya odaya geldi ve sen ne yaptığını zannediyorsun ya benimle ne biçim konuşuyorsun.
Sen neyden bahsediyorsun hiç birşey anlamadım.
Şimdide anlamamazlıktan geliyorsun ya sen ne biçim insanın ya sen benimle nasıl konuşulacağını bilmiyorsun herhalde.Yemek hanede ne biçim konuştun yaa kalk kendin  götür bu nedemek ya.
Ben o anda kötü oldum gerçekten bir anda kendimden geçtim.
Kendinden geçmişmiş bu yetim hanede aklın her zaman işinde olacak öyle hatta şu an git de bulaşık yıkamaya yardım et kadın yalnız kaldı git.
Asya bana hiç birşey demeden gitti gitti ama nereye gitti. Asya'yı takip etmeye karar verdim bakalım dediğim yere gidecekmiydi?
Asya dediğim yere gitmemişti. Obür arkadaşlarıyla buluşmaya gitmişti.Bende Asya'nın arkadaşlarının yanına gittim.Naber kızlar.
Aaaa Asya sendemi buradaydın.Asya yaa ben seninle önemli bir konu konuşmak istiyordum ne zamandır gelsene benimle iki dakika.
Asya'yı bir köşeye çektim ve hemen sordum ben sana dememişmiydim git bulaşık yıkamaya yardım et diye.
Ama ben....... Offff ya hep senin emrinde gezmek zorunda değilim yeter artık bende insanım benimde haklarım var.
Nedemek varya sen yada başka biri benim odamda kalsaydı aynısını onlara da yapardım.
Artık yeter seni müdüre şikayet edicem.
Asya'yı yatakhaneye götürdüm ve iki üç tokat ve birazcıkta vurdum.Müdür yetkililer arkadaşlarım herkes bizim yatakhaneye geldiler.Güvenlikleri çağırıp beni karanlık odaya kapattılar. Ha bu arada ben size karanlık odadan bahsetmişmiydim. Eğer bu yetim hanede  kötü bir hareket yaparsan ceza olarak üç gün karanlık odada kalıyorsun.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 02, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YENİ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin