1.Bölüm

46 3 5
                                    


Evdeydim. Işıklar birden söndü, yatağımdan fırladım. Karanlıktan korkardım.

Pencere açıldı ve içeri birinin girdiğini hissettim. Tam çığlık atıcaktım ki iki el ağzımı kapadı ve " sen benimsin " diye kulağıma fısıldadı. Nefesi boynuma çarpıyordu, huylandıryordu. Ve geldiği gibi gitti.

Hemen pencereye koşup baktım. Tamamen siyah giyinmişti. Koşarak buradan bile ben pahalıyım diye bağıran bir motora binip uzaklaştı. Ardından " iyi geceler sevgilim ve unutma sen benimsin " diye mesaj geldi.

Bu adam kim olabilirdi. Kafayı yemek üzereydim. Hemen bütün penceleri kapattım, kapıyı kilitledim. Korkmuştum.

Yatağıma girdim ve bütün gece uykum gelmedi. Ya tekrar gelirse..

Birkaç gece boyunca telefonuma hep aynı mesaj geldi." İyi geceler sevgilim ve unutma sen benimsin"

Salonda televizyon izliyordum ve içeriden sesler gelmeye başladı. Acaba yine mi o geldi diye düşünmeden edemedim. Ondan ölesiye korkuyorum.

Beni bulmadan evden çıkmak için yavaşça kapıya doğru yürümeye başladım. Ahh olamaz, kapıyı açarken kapı gıcırdadı.

Ayak sesleri duydum ve koşmaya başladım. Merdivenlerden hızla iniyordum ve arkamdanda hızla inme sesleri geliyordu. Apartmandan çıktım ve sokağa fırladım.

Koşarken karşıma iki köpek çıktı ve çok korkunçlardı. Bana doğru koşmaya başladılar. Arkamda biri vardı kim olduğunu bilmeden aniden onun arkasına sığındım.

Köpekler buraya gelemediler meğerse bağlılarmış. Önümde ki kişi ona sığınmama güldü. Ona bakınca nutkum tutuldu.

Koyu kumral ve dalgalı saçları vardı. Yüzü pürüzsüz ve mükemmeldi. En güzel yeri gözleriydi. Kahverengiydi ama çok güzel bakıyordu.

Benden bir baş uzun ve kaslıydı. Spor yaptığı çok belliydi. Ondan ilk önce kaçıp sonra da sığınmama güldü. O gülümce istemsiz olarak bende güldüm.

Bu nasıl ironi böyle.

"Sende kimsin"
"Ben İlyas ve unutma sen benimsin"

------------------------------------------------
Merhaba bu benim ilk hikayem inşallah güzel bir şekilde devam eder. Okuyan ve oy veren herkese şimdiden teşekkür ederim. Eğer beğenmediyiniz bir kısım olursa yorum bırakın beya mesaj da atabilirsiniz 😊

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 02, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Unutma Sen BenimsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin