Розділ 1

65 2 0
                                    

...З криками: "Ура, нарешті вечір!", наша головна героїня звалилась в ліжко з навушниками, ноутбуком та чашкою білого смачнючого чаю, включила улюблену групу "Мохито" і підспівуючи мелодію почала пити гарячий чай...

Трішки про героїню:
Дівчину звати Олеся їй 14, вчиться у Гімназії, у 9-А класі, відмінниця, досить популярна у школі. У неї виразні зелені очі обрамлені густими віями, красивий дівочий носик, який в такт з теплими відтінком губами, які мило посміхаються, має до поясу каштанове волосся. Варто сказати, що у дівчини правильні риси лиця та гарна фігура, є хлопець Женя. Леся має багато друзів але найкращу подругу звати Міланія(Про неї пізніше). Дівчина займається танцями, фігурним катанням та дуже гарно малює.
Щодо батьків...Звичайно Леся любить їх, але іноді грубить, звичайний підліток, є молодша сестра Вероніка(про неї пізніше), з нею Леся не дуже дружить, але бувають моменти де все добре у відносинах з сім'єю і їх досить не мало...

Коли Леся вже допила чай, музику зробила тихіше та почала засинати то її дрімоту перервало стукання кулачками в двері та голосні кроки по кімнаті...

Трішки про Вероніку:
Ви вже здогадались, що вона сестра Лесі. Ніка має голубі виразні очі з гарними довгими віями, такий самий носик як і у сестри, губи бордового відтінку, пливуть в красивій посмішці, їй 10, має друга, але при всіх каже, що це її хлопець. Вчиться в тій самій гімназії, що і сестра, у 6-В, вчиться добре. Займається гімнастикою та фігурним катанням, як і сестра чудово малює. Друзів в неї завались, вона може назвати своєю подругою, посваритись, помиритись і бути не розлий вода. Іноді Леся дивується як їй молодшій сестрі так вдається? Все просто, Ніка дружелюбна та готова прийти на допомогу.
З сім'єю в неї гарні відносини, свою сестру вона дуже любить та вважає, що вона головна завжди приходить по допомогу, але нажаль Лесі це не завжди подобається.

- Леська! Ти вже спиш?- ТРІШКИ голосто сказала Ніка.
- Ні блін, з парашутом пригаю! Чого тобі?
- А ти могла б мене заплести?- Зробила щенячі очки Ніка.
- О 22:30? У тебе дах поїхав. Ой тільки не треба цих очок! На мене це не діє!- Відрізала сестра.
- Ну будьласка! Ну що тобі буде, я вже гребінець принесла і резинки.
- Навіщо тобі?
- Нууу...Треба. Я просто в Скайпі буду сидіти, а якщо хтось позвонить?
- В таку пору всі нормальні люди сплять! Ніхто до тебе не позвонить, і взагалі...Йди спати.
- Тобто я мама тато ненормальні? А нічого, що батьки телевізор дивлятся?
- Їм можна...А ти йди спати завтра в школу! Все надобраніч!
- Зануда.- Надувши губки сказала Ніка.
- Що-що?
- Надобраніч кажу!
- Двері закрий!

Леся відклала ноутбук, поставила чашку і поринула в сон.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Jun 23, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Друг чи ворог?Where stories live. Discover now