ask

234 18 7
                                    

MULTIMEDYA:HARRY

harry'den

Katherine bir aydir gözünü acmadi...acamadi...Aman Tanrim kafayi yicem simdi.Herkes umudunu yitirmisti ben disinda...onu cok seviyordum ve o uyanir uyanmaz söyliyecegim, tabi uyanirsa.gözümden bir damla yas akti.inanamiyorum ben bir kiz icin agliyordum.bir kiz, siradan bir kiz degil o benim sevdigim kiz.diye düsünürken katherine sayiklamaya basladi.tek duyabildigim sey ise "lamia"olmustu.lamia kimdi neyse bosver aa doktoru cagriyim ben.ne oldu bana.doktoru cagirdim ve doktor bana gayet iyi oldugunu soylemisti.yakin bir zamanda da uyanacak diye ekledi ve gitti.bende basinda beklerken sanki o cevap vericekmis gibi konusmaya basladim.

-Keske su an beni duyabilsen.benim seni ne kadar sevdigimi görebilsen.seni cok seviyorum katherine anliyormusun hemde cok diye bagirdim.ve siddetle aglamaya basladim.bu sirada katherinin sesini duydum.Soyledigi seyler beynimde yankilaniyordu.

"Aglama...sadece aglama biraz beni seviyorsan aglama ben..ben seni cok seviyorum harry.her seyi duydum .sende beni seviyorsun dedi.sasirmistim o beni seviyormuydu.

Katherine'den

Uyanmistim sonunda o karanlikyltan kurtulup uyanmistim.Her cumleyi duydum onun beni sevdigin.seviyormuydu acaba..seviyordu deil mi?ban bisey soyledigi icin dusuncelerimden siyrilip harryi dinlemeye basladim.

-katherine ben seni sevmiyorum sen cok yanlis anlamissin.dediginde beynim zonkluyordu.ve ardindan devam etti

-Ben seni sevmiyorum cunkuu sana asigim.bu sevmektende ote dimi?

-Ödumu patlatin beni sevmiyosun sanmastim,ot kafali. dedim ve sirittim oda bana en dogal soruyu sordu.

-benimle cikar misin?

-Hmm bilmem bu dusunimm.............ve kararimm........eveeeett.

-Seni cok seviyorum.

-bende.dedim ve sarildik o anda iceriye biri girdi.ama...o...o.....

-"lamiaaa"

Evet canlarim...saat biraz gecikti ama 245 kelime filan.neyse bir sonraki bolum icin 5 yorum 5 vote sizi cok seviyorumm.öpüldünüz

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 03, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

melez kizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin