Ceva din trecut

3K 81 0
                                    

-Deci acum suntem oficial impreuna!!!întrebă Aiden fericit.

-Defapt...A intervenit ceva in relatia voastra...spune Annabeth sovaielnic.

Peste putin timp

-Esti logodit??!!E logodit!!!La naiba!!!striga Izabella invirtindu-se in jurul canapelei pe care era un Aiden la fel de uimit si confuz ca iubita lui.De ce nu mi-ai spus?

-Izabella,eu nu am...incearca el sa ii explice,desi stia ca nu va reusi.

-Ba ai stiut!il intrerupe ea nervoasa.Ai stiut,dar aveai nevoie sa te folosesti de cineva si m-ai ales pe mine.Ti-a placut sa te joci cu sentimentele mele?intreaba ea cu glas tremurator.Răspunde!!!

-Iza,eu te iub...

-Iesi!!!Iesi afara!!!striga Iz aratind cu degetul aratator spre usa.

-Nu cred ca asa vom rezolva ceva!!!striga si Aiden la ea.

-Eu cred ca da!Pleaca!spune aceasta si mai convinsa.

Aiden se ridica cu un oftat si incepu sa mearga lent spre usa.Era constient ca nu va reusi sa o linisteasca.Aveau nevoie amindoi de un somn bun,care sa le aduca ordine in ginduri.Erau uimiti si confuji,iar miine trebuiau sa discute serios pe această temă.

Aiden se intoarse spre Izabella,sperind ca aceasta se va razgindi,dar o gasi stind in picioarde linga canapea scrutind podeaua cu privirea.

Deschise usa si iesi.Chiar nu a stiut ca e logodit.Logodna a avut loc la nasterea lui.De unde sa tina el minte.Si in plus...Mama lui nu ii vorbise niciodata despre asta.

Intre timp Izabella se aseza rapusa pe canapea.Haosul din creier si durerea din suflet au dat nastere unor lacrimi fierbinti.Acum Iza plingea in hohote.Se simtea tradata,folosita...Si il iubea atit de mult.Avuse incredere,ii daruise inima sa.Iar el e logodit!

-E logodit!Aiden al meu e logodit!!!

Aiden al meu?Se pare ca tocmai mi-a devenit strain.

Bad girl volumul IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum