Môj brat. Akú dlhú dobu som ho už nevidela. Thomas sa nikdy nehodil do Harmónie. Chápem,že sa rozhodol odísť.Ale......Sklamalo ma to. To,že odišiel. Opustil ma.
Mama sa o mňa nikdy veľmi nezaujímala. Bola to jedna z tých zarytých záhradkárov,ktorí milovali svoje kvetiny. A rozprávali sa s nimi. Bože,na to ani myslieť nechcem.Jediný,ktorý sa o mňa staral,bol brat,keďže otec zomrel,keď spadol z rebríka. Thomas sa rozhodol pre Neohrozenosť. Pred troma rokmi. Mamu to neuveriteľne zaskočilo,no mňa to neprekvapilo. Len sklamalo. Naozaj mu bolo jedno,čo sa s nami stane?
Teraz stojí predo mnou s pokojným výrazom. To sa o mne však povedať nedá. Som nervózna. Kto by na mojom mieste nebol?
,,Sadni si,Clara," povie stroho.
Sadnem si na to veľké kreslo s divnými prístrojmi. Podáva mi akýsi nápoj. Bez námietok ho vypijem a zrazu už nie som v testovacej miestnostni
Som na lúke.
Vyzerá to tak, že široko ďaľeko nič nie je. A zrazu sa pri mne objaví niekoľko bežiacich detí. Najprv si nevšimňem,prečo bežia a po tom uvidím chlapca,ktorý pred nimi uteká. Plače.
Tie decká ho chcú zbiť! V prvom momente ani neviem,čo mám robiť. Chlapec uteká rovno ku mne. Poobzerám sa. Napravo odo mňa sa zrazu objaví pes. Pes začne zbesilo utekať za útočníkmi. Jedného chlapca už skoro chytí, no ja sa zaženiem po niečom čo by mu pomohlo a odnikiaľ vezmem kus dreva. Všimnem si že v tom istom momente sa tam objaví nôž a syr. Hádžem drevo niekam za mňa. Pes prestane naháňať chlapcov a uteká po drievko.
,,Bežte!," zakričín nervózne.
Chlapci sa dávajú do behu.
A zrazu svet zahalí tma.
---------------------------------------Takže ďaľšia z rozbehových kapitol za nami :)
Ospravedlňujem sa,ak bola veľmi krátka,ale viacej som do tejto kapitoly nechcela dať. Chcem sa však spýtať:Do akej frakcie/frakcií sa Clara podľa vás hodí?
Dúfam teda,že sa vám táto kapitola páčila,nezabudnite hviezdičkovať,aby som vedela,či mám spraviť ďaľšiu.♥Be Everlark Forever♥