SELİNİN AĞZINDAN
Bölüm şarkısı-Feridun Düzağaç-ALEV ALEV
İstanbul'a gelmiştim.Havaalanından taksiye binip eve gitmeye karar verdim.Saat neredeyse 8 olmak üzereydi.Eve doğru yolculuğum başlamıştı.Eve giderken içimde çok garip bir his vardı.Sanki bir şey olacakmış gibi.Kapıya yaklaştıkça adını bilmediğim duygular oluştu içimde.Zili çaldım ve beklemeye başladım.Yardımcımız Şengül kapıyı sevecenlikle açarak ''Selin Hanım! Hoşgeldiniz.''diyerek içeri buyur etti.Bavullarımı orada bırakarak içeri girdim.Salona doğru yürüdüğümde koltukta oturan mavi mavi gözleriyle bana bakan bir çift göz gördüm.Gözlerimiz birleştiğinde hayal kırıklığıyla birlikte bir sevinç oluştu içimde.Kalbim yerinden çıkacakmış gibi atarken annem yanıma ulaşarak kollarını bana doladı.Babam ve Haluk amcayla sarıldıktan sonra sıra Ali'ye geldiğinde uzun uzun birbirimize baktık.Ne o bir tepki veriyor ne de ben.En sonunda Ali '' Hoşgeldin''dediğinde bende ''Hoş buldum'' diyerek yerime oturdum.Ben onun yüzüne bakamazken o benden bakışlarını ayırmıyordu. Şuan bir yanım zırıl zırıl ağlamak isterken diğer yanım sevinçten kuduruyordu.Ne demem ne yapmam gerektiğini bilmiyordum.İzin isteyerek lavaboya gittim.Aynaya baktığımda içimden büyük bir ağlama isteği geldi.Hemen kendime şunları tekrarladım''Ağlamak yok,sen güçlüsün buraya intikam ,için geldin.İntikam almadan pes etmek yok!''Kendime gelerek dışarı çıktım.Çıktığımda Ali ile karşılaştım.
''Selin konuşmalıyız.'' diyerek kolumu tuttu.Bende''Bana dokunma''dedim ve onu arkamda bırakarak aşağı indim.Herkes keyif kahvesini yudumlarken ben bir bitki çayı alarak havuz başına çıktım.Ali de peşimden gelerek''Selin lütfen konuşalım,bu çok önemli'' dediğine '' Ama ben konuşmak istemiyorum ,sadece senden nefret ediyorum!''dediğimde Ali afallamış bir şekilde '' Hiçbir şey bildiğin gibi değil lütfen bir kez beni dinle.'' Bense onu dinlemek istemiyordum.Ona cevap vermeyerek şezlongların birine oturdum.O an yine geldi aklıma.Gözlerimin önünden gitmeyen an...
FLASHBACK
O gün bara Ali 'yi görmek için gitmiştim.İçeri girdiğim an hayat benim için durmuştu.Var olan sevgim,aşkım,güvenim...
Hepsi bir anda yok olmuştu.Onları öpüşürken görmüştüm.Bundan sonra bizim büyük aşkımız benim için bitmişti.Dolunay geri çekildiğinde Ali'yle gözlerimiz bir anda buluştu.O bana pişman bakışlarla bakarken ben hemen dışarı çıktım.Ali gelip kolumu tutarak'' Selin hiçbir şey zannettiğin gibi değil.Her şeyi anlatabilirim,lütfen beni dinle.Bende '' Sen çok alçak bir adamsın seni tanıdığım güne lanet olsun keşke seni hiç tanımasaydım.'' dedim ve barın kapısından dışarı çıktım Ali peşimden gelerek''Selin gitme''diyerek bağırıyordu.Bende hıçkırıklarımı tutmaya çalışarak taksiye bindim.
FLASHBACK SON
Bende sinirlenerek oradan çekip giderken Ali arkamdan şu sözleri söyledi
''SENİ HALA SEVİYORUM''
Canlarım bu bizim ilk hikayemiz lütfen yorumlarınızı bekliyoruz .
ELİF - SENA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK VE İNTİKAM [AlSel]
Teen FictionAmerika 2015 Birbirlerine aşkla bağlı iki gencin hikayesi! Türkiye de başlayan Amerika'ya uzanan AŞK onlarınkisi TANITIM gözlerindeki gökyüzüne aşık olmuştum önce sonra içini sımsıcacık yapan gülüşüne sonra herkesin kıskandığı kalbine! O benim hayat...