1. Să-l cunoaştem pe Charlie

388 11 3
                                    

Acestia doi sunt doi bătrâni sunt parintii domnului Bucket.Se numesc Bunicul Joe si Bunica Josephine.
Iar acestia doi batrani sunt parintii doamnei Bucket.Numele lor sunt Bunicul George si Bunica Georgia.
Acesta este domnul Bucket ,iar aceasta este doamna Bucket au un baiat care se numeste Charlie Bucket.
Iata-l si pe Charlie.
-Buna ce faci?
-Bine,multumesc, dar tu?
-Bine , multumesc.
Charlie se bucura sa va cunoasca.
Toata familia-cei sase adult(numara-i, daca daca nu ma crezi)si micul Charlie Bucket-locuieste împreuna într-o casuta de lemn de la marginea unui oras.
Casa lor nu era îndeajuns pentru atatia oameni,asa ca stateau tare înghesuiti acolo.Aveau doar doua camere si un singur pat, care fusese cedat celor patru bunici, pentru ca erau foarte batrani si obositi.Erau atat de obositi, incat nu se dadeau niciodata nu se dateau jos din pat.
Într-o parte , dormeau Bunicul Joe si Bunica Josephine, iar în cealalta parte stateau Bunicul George si Bunica Georgia.
Domnul si doamna Bucket,dormeau în cealalta camera pe podea.
Vara nu era chiar asa de rau, dar iarna era de-a dreptul îngrozitor: toata noaptea, viscolul se strecura pe sub usa si podeaua era scaldata în aerul rece ca gheata.
Nu puteau sa-si cumpere alta casa mai buna sau macar un pat- nici vorba!Erau mult prea saraci!
Domnul Bucket era singurul care lucra. Era muncitor la o fabrica de pasta de dinti, iar srcina lui era sa însurubeze capacul, dupa ce tubul era umplut cu pasta.O astfel de munca nu era platita, asa ca bietul domn Bucket, oricat de iute ar fi lucrat si oricate capace ar fi însurubat pe zi, niciodata nu câstigase atat de mult încat sa-si întretina familia.
Nici macar bani sa ia de-ale gurii nu aveau. Singurele alimente si le puteau permite erau paine cu margarina la micul de jun , cartofi fierti cu varza la pranz si supa de varza la pranz si supa de varza la cina.Duminica lucrurile stateau un pic mai bine.
Si aceste conditii de viata aveau familia Bucket.


Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 14, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Charlie si fabrica de ciocolataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum