"Opet???" Uzviknuo sam ljutito.
"Harry izvini nisam htela ja, ja nisam mogla da izdrzim.Molim te oprosti mi!" Prisla mi je i zagrlila me je, nisam je zagrlio nazad, izneverila me je.
Rodena je u malom selu u Engleskoj, roditelji su je ostavili kada je bila jako mala. Ja sam je nasao i pruzio joj dom i bezbednost, a zatim se i zaljubio u te prelepe braon oci. Zbog svega sto joj se desilo u zivotu drogirala se. Obecala mi je da vise nece, verovao sam joj. Ali izgleda da nisam smeo.
"Ashley ne izneverila si me! Obecala si mi."
"Harry falio si mi. Nisam te videla 6 meseci zbog te turneje!"
Nekako sam je i razumeo. I ona je meni nedostajala vise od svega. Samo sam hteo da je poljubim i kazem da ce sve biti u redu, ali nisam mogao. Prosli put sam zamalo izgubio mog malog anđela zbog tog govneta. Nisam mogao to ponovo da dopustim. Privukao sam je sebi i stavio ruku na njene obraze.
"Ashley... Znas da te volim vise od svega. Mnogo mi je tesko da te vidim da patis. Ne zelim da te izgubim. Moram da ucinim ono sto je najbolje za tebe, moram. " Rekao sam dok se suza kotrljala niz moj obraz. Pocela je da place u mom narucju. Srce mi se slamalo.
"Harry sta da uradis? Ne ostavljaj me molim te!"
"Poslacu te na terapije. Moras mi obecati da ces ih pratiti!" Rekao sam hladno bez emocija. Pokusavao sam da spolja ostanem hladan, ali iznutra sam umirao od zelje da je zagrlim i utesim.
"Ne Harry molim te nemoj! Molim te!" Pala je na kolena. Prosao sam pored nje hladno i zatvorio se u sobu. Nisam hteo da je izgubim. Legao sam na krevet i isplakao se. Sve je bilo jos teze slusajuci jecaje mog malog andela kako dolaze iz dnevne sobe. Sta da radim? Da li da je posaljem na terapije i raskine sa njom? Ili da je ostanem sa njom kao podrska? Ni sam nisam znao, voleo sam je vise od svega. Opet sam cuo tihe jecaje iz dnevne sobe. Legao sam u krevet i zaspao placuci.
...
Probudio sam se. Jos uvek je bila noc. Pogledao sam u telefon. Bilo je 3.20. Otisao sam do wc-a da se umijem, pogledao sam se u ogledalo. To vise nisam bio ja. Veliki podocnjaci i natekle crvene oci. Sve to zbog brige za moju malenu. Izasao sam i sobe i video ljubav mog zivota kako spava na podu, sva uplakana. Nisam to vise mogao da izdrzim. Otisao sam do sobe i uzeo pokrivac. Bio je decembar, pa je bilo dosta hladno. Pokrio sam je i nezno poljubio u celo, a zatim legao pored nje i zagrlio je.
...
Probudio sam se pored Ashley na podu. Nisam hteo da vidi da sam spavao sa njom, pa sam brzo ustao i otisao u kuhinju.
*Ashley's POV*
Probudila sam se na podu. Secanja od prosle noci su mi samo iskakala pred oci. Harry me mrzi, bas ga briga za mene. Krenula sam da ustanem kada sam shvatila da sam pokrivena. Harry me je pokrio? Ipak misli na mene? Od same pomisli na to usne su mi se formirale u smešak. Ustala sam i videla Harry-ja kraj kihinjskog pulta. Bio je samo u sorcu. Nisam bila sigurna kako da reagujem. Da li se ljuti? Prisla sam mu i uzela casu sa police.
"Ashley spremaj se." Rekao mi je hladno bez emocija.
Ne, nece me valjda odvesti na te terapije? Nece me valjda ostaviti?
"Ne Harry molim te!! Ne ostavljaj me na tim terapijama!" Rekla sam i placuci pala ispred njega.
*Harry's POV*
Bio sam u kuhinji. Uskoro se i Ashley probudila. Dosla je do mene i uzela casu sa police. Odlucio sam, necu je poslati na te glupe terapije sa tim bolesnicima. Ja cu je odvesti negde i biti sa njom svo vreme.
"Ashley spremaj se." Rekao sam joj pokusavajuci da ostanem hladan.
"Ne Harry molim te!! Ne ostavljaj me na tim terapijama!" Rekla mi je i pala ispred mene placuci.
Spustio sam se pored nje i obgrlio rukama. Jos uvek je plakala.
"Duso pogledaj me." Rekao sam joj tiho.
Pogledala me je i video sam te njene prelepe braon oci u koje sam se jos davno zaljubio. Bile su drugacije, bile su crvene i natecene od plakanja.
"Necu te ostaviti obecavam! Idemo negde van grada dok se ne oporavis!" Rekao sam joj. Ustao sam i povukao je za sobom.
"Stvarno Harry, ali ti me mrziš?" Rekla mi js brisajuci suze.
"Mrzim??? Tebe?? Ljubavi zasto to mislis?"
"Harry ti, ostavio si me ovde na podu i, i ti si otisao ne placuci."
"Mislis da ja nisam plakao? Ashley ljubavi nisam mogao da zaspim i onda sam dosao i zaspao sa tobom."
"Spavao si pored mene nocas?" Rekla mi je zacudeno.
"Naravno sta mislis ko te je pokrio nocas?" Rekao sam joj sa smeskom. "Hajdemo sada, vodim te na prelepo mesto, spremaj se!"
"Gde idemo Hazz?" Pitala me je uzbuđeno.
"Videces" rekao sam joj i namignuo.
...
"Harry hoces nositi ovo?" Pitala me je i pokazala na zimsku jaknu. Nasmejao sam se i prisao joj.
"Haha ne, idemo na malo toplije mesto."
"Aha dobro da spakujem kupaće onda?"
"Da to sigurno."
"Okej Hazz."
Posle par sati pakovanja konacno smo se spremili. Uzeo sam kofere i otisli smo do mog Range Rovera. Stavio sam kofere u gepek i krenuli smo ka aerodromu.
Evo ga moja nova prica. Znam da je bezveze i da je ovo dosadno. Ovo je jedan kraci deo. Pisite ako hocete nastavak. :-)