1#

234 13 7
                                    

"La înmormântarea regelui muzicii pop,Michael Jackson,a participat și o femeie care arăta exact la fel ca el."

O zi oribila pentru toți fanii lui.În loc ca fanii să îl vadă pe scena cântând,îl văd între 4 scânduri la o ceremonie afurisită. A fost foarte tristă acea zi:((
Însă,un invitat a venit pe neașteptate.
În public,a fost zărită o femeie blondă care arăta foarte asemănător cu megastarul.Nu i-am putut vedea ochii dar,am putut observa bărbia care semăna extrem de mult cu a lui.Practic, nasul lui Mj arăta diferit mereu pt în majoritatea concertelor, își schimba nasul.(știu ca suna ciudat dar,e adevărat.Probabil din cauza operației)
Încă o chestie în legătură cu asta ar fi ca unii membrii,pe tot parcursul ceremoniei,se uitau la acea persoană și zâmbeau.Asta ar fi o dovadă cum ca familia Jackson știe de înscenarea morții lui.(sincer,această chestie nu am vazut-o,am aflat-o din altă parte dar,tot adevărată mi se pare)
Nu-i așa ca Michael este expert în deghizat?!;) Și oamenii care au lucrat cu el au zis ca se deghiza în diferite persoane pt a nu fi alergat de fani si de presă.

Sper să va placă această carte.O să încerc să caut cât mai multe dovezi.O să va țin la curent. Am vrut să pun un videoclip dar,nu îmi mergea.Nu-i Bye,puteți să căutați videoul pe YT.Dacă găsiți dovezi pe care le-am omis,spuneti-mi în comentarii.LY:))

MJ is alive!Look at this stuffs!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum