Son ve sonsuz..

211 13 0
                                    


Lay'in hayatı 3 farklı dönemden oluşuyordu. İlk dönem karanlık dönem yani Chen'i tanımadan önceki hayatıydı. Bu dönem Lay'in en nefret ettiği eğitim hayatını içinde bulunduruyordu. Üniversite yılları hariç diğer eğitim hayatından nefret ediyordu. Çünkü Seoul Modern sanatlar fakültesini kazandığında karşısına dünyada ailesinden hatta paradan bile çok önem vereceği Chen ile tanışmıştı. Chen o zamanlar sadece staj gören lise son sınıf öğrencisiydi. Sesinin tınısıyla tüm öğrenciler büyülenmişti. Özelliklede Lay.. Hayatı boyunca duyduğu en güzel sesi taşıyan çocuğa hayran kalmıştı. Chen onun hayatının en parlak dönemiydi. Sırf Chen ile aynı sınıfta olabilmek için hazırlık okumak istemişti -ama yinede İngilizcesini düzeltmeyi başaramamıştı- ama ingilizceden önce Korece eğitimi alması gerektiğini hesaba katmamıştı.

Chen yaşından olgun gösteriyordu. Ama cildi,-ördek gagasını andıran- dudakları, gözleri ve kızlardan bile daha çok dikkat çeken elmacık kemikleri. Kahkahası çok değişik ve kendine özgüydü. Lay o güldüğünde onun yerini gülüşünden bile bulabilirdi. Gülümserken dilini dişlerinin arasında tutup hafiften ısırırdı. Gözleri fazla çekik değildi ama Lay onun başta Çinli olduğunu düşünmüştü. Mandarince öğrenen fazla Koreli yoktu ama Chen bu dili rahatça konuşabiliyordu. Herkes ona Chen diyordu.

Lay sadece bir dönem boyunca onu araştırmıştı. Bu çocuk onun tüm dikkatini çekiyordu. Lay onunla konuşma cesaretini kendinde bulamıyordu. Çünkü Chen fazlasıyla çalışkan -inek- birine benziyordu. Ayrıca yüzünün güzelliğini Harry Potter gözlükleriyle kapatıyordu. Aslında gözlük ona yakışıyordu. Aslında her şey Chen'e fazlasıyla yakışıyordu.

Ilk konuşmayı Chen başlatmıştı. Çünkü ikiside sınıfa geç kalmış -Lay aslında Chen'i takip etmişti- ve rehberlik tarafından müzik odasını temizleme cezası almışlardı. "Oh. Hyung sende mi cezalısın?" demişti Chen doğrudan Lay'in gözlerine bakarak. Lay o an küçük dilini yutmuş gibi hissetsede cevap vermek için başını salladı. Chen o muhteşem gülüşüyle Lay'e eğilerek selam verdi. Lay o an kalbinin hızlandığını hissetti ve gülümseyerek karşısında onu selamlayan kişiye selam verdi. Lay ve Chen arasında bir çok fark olmasına rağmen bir çok benzerlikte vardı. Ama Lay her an kalbini hızlandıran bu çocuğa bakarken buluyordu kendini. Bu bir işaret miydi? Lay neden böyle hissediyordu? Kalbi onunla yine dalga mı geçiyordu??

'Umrumda değil.' diye düşündü o zamanlar ama Chen yavaş yavaş Lay'e karşı ilgi beslemeye başlamıştı. 2010 Noel sabahı Chen ve Lay fakültenin bahçesinde kahvelerini yudumluyorlardı. Chen falına baktırdığında -en yakın arkadaşının zoruyla- kadın gülümsedi ve "Kaderinde seni mutlu edecek bir sürü gün görüyorum. Ama ama.." diyerek korkuyla baktı karşısındaki çocuğa. Chen'e nasıl teklif alacağını bile söylemişti ama Chen inanmamıştı. Chen büyük dilimli bol çilekli pastasından bir çatal daha alacakken çatalına takılan metal halkayla gözleri genişledi. "Sevgilim olur musun Chen?" diyerek fısıldadı Lay ve bu fısıldama beraberinde iki çocuğunda yanaklarının kızarmasına neden olmuştu.

-Lay'in ağzından!-

Chen.. Hayatımda en değer verdiğim kişiler arasına girmeyi başarabilen tek insandı. Değer vermek.. Bağlanmak.. Bunlar bana göre değildi. Ama Chen beni değiştirmişti. Biz çıkmaya başlayalı tam tamına 1 yıl oldu. Ama ona ilk gün hissettiğim aşktan daha fazlasını hissediyordum. Hayatımda hep kızlarla birlikte olan ben şimdi bir erkek için yanıp tutuşuyordum. Başlarda kendime itiraf edemediğim şeyi şimdi deli dolu yaşıyordum. Evet ben şuan ilişkimizin tam tamına birinci yılında Chen'i arzuluyorum. Onunla birlikte olmak istiyorum. Onun ilki olmak istiyorum..

Kai... Onun kim olduğunu tam olarak bilmiyorum.. Başta Chen'e bu kadar yakın olmalarının sadece arkadaş oldukları için olduğunu düşünüyordum.. Ama o çocuk.. LANET OLASICA KAİ ONA NE ZAMAN DOKUNSA CHEN KIPKIRMIZI OLUYOR!!! Evet ben sevdiğim insanı kıskanmaya başlıyorum! Chen ve Kai'nin eskiden çıktıklarını ve Chen'in Kai'ye aşık olduğunu öğrendiğimde bu kıskançlık 2 katına çıkmaya başlamıştı. Chen'i seviyordum ve Kai'yi öldürmek istiyordum. BU LANET HERİFİ ÖLDÜREBİLİRİM!!

Black (OneShot)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin