Sabah kalktığımda evde düne dair hiçbir iz yoktu.Banyoya gidip rutin işlerimi hallettikten sonra üstümü giyinip aşağı babamın yanına indim.Babamda gayet normal gözüküyordu.Haberi yoktu galiba.Oyy Mert'im toparlamıştır hepsini.Huriye teyze ekmek arası yaparken arada bana kaçamak bakışlar atıyordu.Sanırım o toparladı her yeri.Mutfakta kimse konuşmuyordu.Ben de bu sessizliği bozmak istemedim.Ekmek aram hazır olunca poşetleyip çantama koydum.Babam"Sana bir hafta boyunca harçlık vermeyeceğim.Dün okulda çıkardığın rezalet de neyin nesi?"Tam konuşmak için ağzımı açmıştım ki babam"Konuşmanı istemiyorum Kayra bitti.O kız yada sen.Bu rezaleti hanginizin başlattığının bir önemi yok.Atilla Bey'e söyledim seni o bırakacak."Babamın buna bu kadar sinirleneceğini tahmin etmemiştim.Benim canımın yandığını nasıl düşünemez?Arabaya binerken bu düşünceleri kafamdan atmış kulaklığımı takmıştım.MaNga-hint kumaşı.Bu şarkıyı çok seviyorum.Neden bilmiyorum ama bütün stresimi bu şarkı alıyor sanki.Şarkıyı 3.kez dinlerken okula varmıştım.O da ne?Buket okulun yenileriyle konuşuyor.Mert'in kolu neden Burak'ın omzunda?Yanlarına gittiğimde önce bizimkilere sonra yenilere selam verdim.Mert"Kayra Burakla kanka olduk"deyip sırıttı."İyi halt etmişsiniz.Hadi beyler kaldırın totoları" demek istedim ama diyemedim.Sadece bende Mert gibi sırıttım.Buket beni kenara çekti"Kanka yeni kurban Doğukan.Çok yakışıklı ya yerim."Heh Buket işte.Ben de ciddi bir konuşma yapacak sanmıştım."Buket saçmalama,çocuk yakışıklı falan da abartıyorsun bence.Hem çocuğu daha yeni tanıyorsun. "deyip sınıfa çıktım.Benden yaklaşık beş dakika sonra çocuklar geldi.Mert,Melisa'nın yanına Buket'te Doğukan'ın yanına geçince Burak da zorunlu olarak yanıma oturdu.Mert'e ve Buket'e ölümcül bakışlarımı atarken Burak''Ben de sana meraklı değilim.Sınıfta boş yer yok.''Sınıfa gözlerimi gezdirirken gerçekten boş yer olmadığını fark ettim.Dersimiz matematikti.Nuran Hoca -ayrıca sınıf öğretmenimiz-''Kayra ve İlayda,yeni arkadaşlarınıza okulu gezdireceksiniz.''Nasıl ya?Niye ben?Kesn yanımda oturduğunu görünce arkadaş olduğumuzu sandı.''İyi de hocam dersler nolacak?Dersleri geçtim devamsızlık?''Her söylediğim kelimeye tavuk gibi kafasını sallıyordu.''Böyle düşüneceğini tahmin ettiğim için Elif Hanım'dan sizler için izin aldım Kayracığım.''Oflayarak arkama yaslandım.Burak kısık sesle''Çok eğleneceğiz.''demişti.Bende aynı şekilde ona''Okulu gezmenin neresi eğlenceli?''diye bir soru yönelttim.Ama Burak hiç oralı olmamış dersi dinlemeye başlamıştı. Tenefüs zili çalınca çantalarımızı alıp okulun en sevdiğim yerinden spor odasından başladık.''Bundan daha iyilerini de gördüm''diyen Burak'a çevirdim bakışlarımı.Umursamayarak gezdirmeye devam ettim.Ben yürümeye devam ederken Burak'ın peşimden gelmediğini fark ettim.Arkamı döndüğümde Burak sırtını duvara yaslamış pencereden bakıyordu.Ben de fırsattan istifade ederek Burak'ı izlemeye başladım.Hoş çocuktu.Bakışlarının ardında bir beyin olabileceğini düşünmüyordum ama ne bileyim değişik bakıyordu.Onu izlemeyi kesip yanına gittim.Geldiğimi fark edince''Şurada ki dökük bina ne?'' ''Okulun eski kütüphanesi.Artık kullanılmıyor.''Bana anlamızca bakarken''Orada 5 yıl önce bir yangın çıktı.Okulun temizlik görevlisinden başkası girmiyor.Şu an depo olarak kullanılıyor.''dediğimde biraz canlanmıştı.''Ben böyle yerleri bir çok kez gördüm.Şu yıkılmak üzere olan kütüphaneye gidelim.Çok merak ettim.''Gerizekalı mı lan bu çocuk?''Hayır!Geziyoruz işte okulu.Oraya gidip napac-''Eliyle ağzımı kapatıp''Çok konuşuyorsun.''deyip kolumdan tuttu.Ne kadar durdurmaya çalışsamda işe yaramıyordu.Allah'ım tamam yaratıyorsun da neden bu kadar güçlü bu çocuk?Eline vurdum,bacağına tekme attım.Ama yok işlemiyor çocuğa.Ben hala direnirken çoktan eski kütüphaneye varmıştık bile.''Artık kolumu bırakır mısın?Canım yanıyor.''dediğimde kolumu bırakmıştı.Kapıyı açıp içeri girdiğimizde etraf iğrenç kokuyordu ve içerisi çok karanlıktı.Hiç bir yer gözükmüyordu.''Burak burası çok karanlık nerdesin?''dediğimde bir kahkaha sesi duydum.Tamam burdaydı.İçim birazcık olsa da rahatlamıştı ama korkuyordum.Bir şey beni kolumdan tuttuğunda küçük bir çığlık attım.Eliyle ağzımı kapatmış beni kendine çekmişti.Burak olduğunu anlamam kısa sürdü.''Gerizekalı!Ne yaptığını sanıyorsun?Ödümü kopardın.''dediğimde''Ayak sesleri duydum.Bizden başka birileri de var.Aslında seni orda bırakıp senden kurtulabilirdim.''dediğinde ona ölümcül bakışlarımı attım.Ama tabiiki de o göremiyordu.Kolumu bıraktığında saklandığımız yerden çıkıp yürümeye devam ettim.Yürüdükçe koku daha da kötüleşiyordu.Ayağıma bir şey takılınca yere düşmekten son anda kurtuldum.''Biraz daha dikkat et istersen.''deyince yerdeki şeyi eline aldı.Telofonumu cebimden çıkartıp ışığıyla ne olduğuna baktık.Kanlı bir gömlek.Lan ne oluyor böyle?Burak'ı kolundan tutup bir kapının arkasına gizlendik.''Ne yapayim ayak sesleri duydum.''Höst ulan ayak sesi mi?Of Burak of.Kapının arkasından etrafı rahatça görebiliyorduk.Temizlik görevlisi mi?O adam neden böyle suçlu suçlu bakıyor anlamadım.Burak beni kendine çekince kendimi geri itmedim''Burak korkuyorum.''Piç smile yaptığını görebiliyordum.''Merak etme ben seni korurum.''
Arkadaşlar kurguyu birazcık değiştirdim.Bunu yapmamda yardımcı olan kişiye sonsuz teşekkürler.Umarım beğenmişsinizdir.Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKULUN YENİSİ
RandomKüçükken yaşadım ben en büyük acıyı."Aşk acısı da neymiş"derdim hep.Ama onla tanıştıktan sonra hiçbir şey eskisi gibi olmadı...