Selam bu benim ilk hikayem umarım beğenirsiniz :)
deniz:19 yaşında
ateş:20 yaşında
mert:20 yaşında
dila:19 yaşında
cemre:17 yaşında
Öğlen saat 12.40 da kalktım hemen bir duş alıp hazırlanmaya başladım. İstanbula dilanın yanına gidiyoruz cemreyle hayatımdaki tek ailem.Hazırlanınca hemen aşağıya inip bavulumu taksiye koydum çok geçmeden cemre geldi ve yola koyulduk.
yaklaşık 2 saat sonra istanbuldaydık sanmayın ki yolculuk 2 saat sürmedi bekledik filan vs. uçaktan inince çıkış kapısının önünde dilayı gördüm koşarak sarıldı özlemişim onun o çilek kokusunu içime çektim, selamlaşmamız bitince hemen taksi durdurup eve gittik ben hemen odama çıktım ve bütün günün yorgunluğuyla göz kapaklarım istemsiz kapandı.
sabah alarmın sesiyle uyandım kim ajdarın çikita muz şarkısını alarm yaparki :( neyse hemen duş alıp üzerimi giyindim klasik deniz giysileri, aşağı indiğimde ikiside benden önce hazırlanıp kahvaltı yapıyorlardı insan bekler 10 dakikalık kahvaltıdan sonra burdan aldırttığım siyah porchemin anahtarlarını aldım ve hazırım yola çıktık cemre bizden 2 yaş küçük olduğu için 11.sınıfa gidiyordu, bizde yani ben sınıfta kaldım dila da bir sene geç başladı anlıcanız bizde 12. sınıftayız.Okul kapısından girip direk boş yer buldum şans arabadan inerken herkes bize bakıyodu bok var sanki dila bizi müdürün odasına bıraktı ve sınıfa gitti bizde işlemleri halledip sınıflara dağıldık kapıyı çalıp içeri girdim hoca yoktu rezilliğe bak dilanın yanına geçerken gözüm bir çift maviliğe takıldı dilanın dürtmesiyle kendime gelip hemen yerime geçtim. hoca sınıfa girince kimse ayağa kalkmadı umrumdamı hayırr.hocanın gözleri birden beni buldu
hoca: sen yeni gelen kızsın galiba?
deniz: evet
hoca: bize kendini tanıtırmısın? diye sorunca garipsedim bu zamana kadar kimse beni tanımak istememişti.
deniz: hayır. diyip yerime oturdum hocada zaten bu cevabı beklemiyodu direk derse başladı. zil çalınca bahçedeki çardağa oturduk yanımıza cemrede geldi.
cemre: selammmm
deniz: hı hı
dila: selam canım gel otur bak sana ne söliycem şu karşıdaki çardakta oturan çocuk varya dövmelinin yanındaki onunla galiba çıkıcaz diyince cemre çığlığı bastı.
deniz: yavaş be kızım sağır sultan duydu sesini
dila: neyse işte böle sende varmı bişeyler ilk günden
cemre: var galiba burak diye bi çocuk yanımda oturuyo baya iyi muhabbet ettik hah hatta bak arkanda geliyo.
burak: selam kızlar.
cemre: selam gel otur
dila: ben dila buda deniz cemrenin ablası.
ben: mrb neyse kızlar ben gidiyorum yapıcak işlerim var diyip arabama doğru yürüdüm tam o sırada bir kız gelip bana çarğtı az kalsın düşüyodum
ben: yavaş olsana kızım biraz
kız: kes sesini çarptım ve şimdi gidiyorum cnm. dedi ve gitti ağzım açık kızın arkasından baka kaldım en sinir olduğum tip işimiz iş bu gidişle.arabama atlayıp deniz kenarına çektim işim oturmak.okul çıkış saatine kadar oturdum ve bizim kızları almaya gittim arabadan inim sigara yaktım ve beklemeye başladım 5 dakka sonra 3.sigaramda zil çaldı kızlar gülerek yanıma geldiler.
dila: kanka size bahsettiğim çocuk varya adı mert ve çıkıyoruz hatta bak geliyorlar. diyince arkama bakma gereği bile duymadım karşıma gene mavi gözler gelince çocuğu iyice süzdüm fark etmiş olucak ki piç piç güldü .
dila: aşkım bu izmirden gelen arkadaşım deniz buda kardeşi cemre
mert: tanıştımıza memnun oldum. dedi ve cemrenin elini sıktı, tam benim elimide sıkçaktı ki sigarayı gösterip durumu hallettim.
nert: neyse bu arkadaşım ateş buda kardeşim eda.bu sabah çarpıştığım kız yüzüne bile bakmadım.
eda:selammmmmmm.
ben: tamam neyse hadi kızlar eve. ben böyle diyince surat assalarda arabaya bindiler bende camdan tamda ateşin ayakkabısınız üzerine sigaramı attım ve direk arabayı okuldan çıkarttım.okuldan gelince direk odama gidip tumblra filan baktım sonra yemeğe indim aç değildim ama yemem şart sofrada sadece dila vardı.
ben: cemre nerde?
dila: midesi bulanmış yatmaya gitti. kafamı sallayıp yemeğe başladım yemek bitince bulaşıkları kaldırıp balkonda biraz oturduktan sonra odama geçip yatağa atladım ve düşünceler arasında uyuya kaldım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ZAMANI
Teen Fictionsert ve bir o kadarda çocuk olan deniz en yakın arkadaşının yanına gittiğinde onu neler karşılayacağını bilemez, deniz bir o kadar masum bir o kadar da asi bir kızdır hayat ona acıyı öğretmiştir.Artık sizce de aşkı yaşamayı öğrenme zamanı gelmedi...