Merhaba günlük bu gün okullar açıldı.Bende zaten 5e geçtim.Yeni yeni kişiler vardı ve öğretmen kız ve çok iyiydi.Bende ona bir hediye almıştım.Bir buket gül büyük boy olandan kırmızı kalp şeklin de vazo ve milkanın oreolu çikolatalarından almıştım.Öğretmenin yüzünde güller açtı ve beni sınıfın en cömert ve beyfendi iğlan etti.En ön bomboştu ve en arkada oturan mağdur kıza yerini verdim bide en ön boş olan sırada bir kız vardı diyer 2 sıra ful kız dı ben de en arkaya oturdum tüm kızlar ve çok iyi olan öğretmenim hep alkışladı ama erkekler kötü kötü bana baktılar bende aldırmadım ve öğretmen beni tahtaya kaldırdı bana sorular sordu(İsmin nedir) bende(İsmim Robin öğretmenim)o da(Peki nerde yaşıyorsun)dedi bende azıcık kızararak(Yarasa mağrasında) dedim öğretmenim çok şaşırmıştı ve erkekler bana kahkağa attı tabi kızlar bana güveniyordu bende kollarıma sarılarak ağlamaya başladım tabi cırlamadan ağladım öğretmenim ayağa kalktı ve(Üzülme Robin bu normal bir şey belki baban karanlık yerleri seviyordur)dedi ve bende(Benim babam Batman)diyerek erkekler gene dalga geçti ve bir erkek dediki(Vay bere ne hayal gücün varmış)diyerek beni daha da çok üzdü ve başka bir erkek dedi ki(Bence baban çoooook ezik biridir)dedi bende yerine geçtim.Öğretmenim dedi ki(Sen en iyisi babanı yarın okula getir ve kanıtla)dedi ve bende(Olur öğretmenim) dedim ve okul zili yanu çıkış saatimiz geldi ve şansıma babam beni almaya geldi ve ben de babamın arabasına bindim ve eve gittim.Ve ışte böyle geçti günlük iyi geceler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
robin in günlüğü
RandomMerhaba ben Robin ve bu benim günlüğüm yani UZAK DURUN!!!!!!!!