Ne Matůši ,nebudeme jíst TUŇÁKY.:-D :-D :-D můžeš si dát třeba rohlík já se rozloučim s mamkou a Ríšou . Děte zatím do pokoje a připravte video
A co budem natáčet?! Ptal se explo.
Nikdy jsem ...
(V mím příběhu je teri a všichni plnoletý . Proč ne žejo :-D :-D :-D )
Ve špajzu sem viděl víno mám ho vzít?!?!
Jo,a zatím nastavte kameru.
Ahoj mami ahoj Ríšo.
Ahoj a nepodpalte to tady !!!
Neboj ,asi to nepodpalime :-D :-D :-D :-D
Mezitím už všichni byly v pokoji ,já narychlo dala na Facebook ať nám pisete otázky.
Za chvilku tam bylo snad milion otázek takže bylo z čeho vybírat .explo se pokoušel otevřít víno ale nějak mu to nešlo tak sem mu řekla ať mi to podá . Explo mi to podal a omilem spadnul místo na postel na zem, byl HROZNĚ vyčerpanej .
Musela sem se tomu smát protože sem jen otočila víčkem a bylo to otevřený.
Explo se zvednul že zemně a upravil si vlasy nalili sme si víno a zapli kameru.Ahoj všichni!!!
Výtejte u nového videa mám tu Gabču, Matůšku a Explu a samozřejmě sebe a dneska budeme točit nikdy jsem.První otázka: nikdy jsem si neprdl/neprdla ve vaně.
Teri to si vybrala tu nejlepší otázku jakou si mohla.
Začali jsme se všichni hrozně tlemit.Když sme se uklidnili se všichni napili.Tet vyberu otázku já přihlásila se Gabča. OK tak výbírej.
Nikdy jsem nechtěla spát s někým z této místnosti.
Pak kdo tady vybírá úžasný otázky ,začala jsem se smát.
Napil se explo.
To vážně !!!!!!
A s kým?!?!?!?!?!?!?!?!?! Byly sme všichni hrozně zvědaví.S .........