Ask hersey icin sabirli olmaktir. Herseyi yoluna sokmak icin caba gostermektir. Her zaman sevdiginin yaninda olmaktir. Her gece basini yastiga koydugunda mal gibi sebepsiz gulumsetendir. Dinledigin her sarki onu anlatmaz, dinlerken aklina gelen kisi guzellestirir sarkiyi. Asik olursun tekrar tekrar tekrar. Sonra bi bakmissin o senin herseyin olmus. Nefesin, huzurun, mutlulugun, ruhun olmus. Bundan memnun olursun hep. Ama bi yola ciktiysaniz birlikte karsiniza cikan engelleri birlikte atlatmalisiniz bu yolda elini birakmamalisiniz. Her zaman yaninda oldugunu hissettirmelisiniz ki yalniz hissetmesin. Onsuz kaldiginizda bu yaz mevsiminde kalbiniz usur hatta donar. Kalirsiniz mal gibi. Gozlerine bakmayi ozlersiniz. Belki de sarilsaniz gececektir hersey. Gunluk hayatta arkadas, akraba vs. sariliyoruz ama bos onlar. Insanin sevdigine sarilmasi cok baska bisey. Kokusunu taa cigerlerine kadar cekiceksin. Boynuna kucuk bi opucuk konduracaksin sonra kokusunu bidaha cekiceksin icine. Asik oldugunu her daim anlaticaksin belli edeceksin ki aklinda suphe kalmasin " acaba beni gercekten seviyo mu ¿?" diye. Surekli hatirlat. Aklinda bulunsun. Hersey yolunda olsun buna dikkat et. Uzulmeden kirilmadan bi hayat geciremezsiniz boyle bi dunya yok. Ama kirginliklari uzuntuleri yaninda olarak iylestireceksin. Herseyi onunla planliyacak kadar asik olduysaniz vay halinize aman aman cok fena bi duygu ama bi yandan da guzel be. Asik olmak dogru insani bularak asik olmak cok guzel yemin ederim cok guzel.
Onun gozlerine bakip mutlu olmak diye bisey var mi ya ¿? Gulusune omrunu adayabilir misin ¿? Kokusuyla huzuru bilebilir misin ¿? Bunlarin hepsi olacak seyler ben yapabiliyorum ve bana bu cok iyi geliyo. Sevdigin adamin yaninda olmak her saniye hep mutluluk verir. Bi kere bile olsa sarilmak tum kirginliklari unutturur. Sadece onunla ilgilenirsin. Yalan soylemeyin kesinlikle kizacagini bilseniz bile dogruyu soyleyin guven cok onemli herseyin basi guven. Evet. Ask fedakarlik ister, biraz kendinden biraz hayattan sirf yuzu gulsun diye. Sen gül de ben dunyayi ters ceviririm lan. Hersey yolunda olmali kaptan.
Askiniz bol, mutlulugunuz daim olsun.
Sorunuz varsa alabilirim :)