A fost odata ca niciodata, ca de nu ar fi fost, nu l-am mai povesti.
In magicul regat Fiore, este mult cunoscuta" Padurea Poveștilor Fairy Tail", unde, se spune ca toate personajele poveștilor care ne-au marcat copilaria alearga pe câmpii, printre copacii și iși traiesc viețile de poveste.
Chiar lânga aceasta padure, se afla un sat, Magnolia, dar nu vorbim despre el acum, la marginea satului, fix la intrarea in padure se afla o casa, una mica, modesta, locuita de doua persoane, doi frați... nu sunt frați, doar ca tatal lor, momentan plecat in padure ii iubește pe amândoi.
In aceasta casa locuiește o fata cu parul ca scoarța copacilor, și cu luciul... a nu știu ce, careia ii place sa bea la nebunie, da, v-ați prins, Cana. Cât și" fratele" ei, un baiat cu o forța inimaginabila, care dorește sa se ia la harța cu toți și toate, dar de fiecare data pierde in cele mai rușinoase moduri, da, este el... Natsu. Dar și animalul lor, o pisica albastra vorbitoare... un excid... Happy.
Intr-o zi la fel de frumoasa ca dracu, Natsu statea in casa, cu fața ințepenita pe masa și plictisit la culme.
- Vreau o slujba, ceva de facut! spune intorcându-se spre amicul lui albastru.
- Du-te peste drum la doamna Lucy și fiicele ei și roag-o sa te lase sa spergi niște lemne. spune pisica de pe un scaun alaturat.
- Nu ma duc acolo nici mort! Fata cea mare... Erza... e un demon venit pe pamânt!
- Gata, ajunge voi doi, Natsu, batrânul Macarov, regele padurii te-a pus sa-i duci asta lu' tata. spune Cana venind in incapere și aratând spre un coș maro acoperit, pe care l-a trântit pe masa imediat cum a intrat pe ușa.
- De ce trebuie neaparat eu?
- Pentru ca tu singur ai spus ca vrei ceva de facut, așa ca... și astea fiind spuse, fata și-a luat sticla de bautura de pe masa și l-a aruncat pe Natsu cu tot cu coș, la propriu din casa.
- Stai, stai, nu pot sa-l iau pe Happy cu mine? a spus baiatul aruncând pumnii in ușa.
- Am spus ca te duci Tu! articulând ultimul cuvânt.
Infrânt, Natsu se indrepta spre intrarea in padure, fara sa știe ca este privit de dupa copaci de catre un animal... om in costum de lup sexy, care, deja incepuse sa se linga pe bod, la gândul ca va gusta dintr-o asemenea" delicatesa" a locului.
- Firar ea de Cana, firar el de rege, Macarov asta, firar ea de Erza... nu are nicio treaba cu noi, da' mna, trebuie sa mai dau vina pe cineva. și spunând asta nu iși da seama când se impiedica de ceva și cade pe burta, au au au. spune frecându-se. Peste ce naiba am dat? se uita la picioare și observa o frânghie.
In fața lui apare lupul ce-l privea de la intrare, un barbat... baiat, ce o fi fiind...
- Sunt barbat in toata firea! spune lupul indignat catre autor... narator... eu!
Ma gândeam ca poate ești mai tânar... oricum, purta un costum de lup... cizmele aveau forma de labuțe, purta o pereche de pantaloni scurți și o vesta, care ii ajungea doar pâna la talie, iar in varful parului blond, purta o banderola cu urechiușe, toate negre. Pe ochiul drept se putea vedea o cicatrice sub forma unui fulger... da, da, e Laxus.
- Asta e descriere?! striga iar la narator.
Pa no, e unsprezece jumate noaptea, ce vrei sa scriu? Oricum, revenind, acesta se aproprie de Natsu pâna l-a lipit cu spatele de trunchiul unui copac și și-a așezat mâna lânga capul lui, luând o infațișare de intrebator sexos ce era.
CITEȘTI
Altfel de Fairy Tail
RandomEtto... aceasta este cartea cu numarul 11... ok, deci, aceasta carte va fii o combinație intre pamflet pentru ca va conține parodii și chestii din mintea mea și o carte literara pentru ca totuși vor fii povești, și va fii un narator, personaje, un f...