Nazlı
Sıkıkdım artık bu mevzudan. İstemiyorum arkadaş istemiyorum. Neymiş haluk iyi birisiymiş, ben ikizim selinin ne kadar gıcık olduğundan eminsem haluk kişisinin iyi biri olmadığından eminim. Diye düşünürken annem Güneş
"Nazlııı hadi kızım yemek hazır seni bekliyoruz." Diye daldı düşüncemin içine. Neyse aşağıya indim karşımda 1 kilo boya badanalı selin durmakta bu arada selin benim ikizim. "Pardon düğünemi Selincim."diye laf çarptım ama anlayana. Selinde bana "Hayır canım dışarıya ama sen böyle paspal paspal gelemessin gitte bi elbise giy ama pardon senin elbisen yoktu demi." diye laf sokmaya çalıştı. Ben "Bir evet elbisem yok ve ben bundan memnunum iki ben seninle gelmiyorum üç üstümde ne var ya kot işte..." derken annem bana destek çıktı ve "Evet selincim gece çıkıcağından benim niye haberim yok hiç bir yere gidemez sin." Ben kendimi tutamadım ve "yürü be anne" diye bağırdım. Yani dışarıya çıkamadı süslü. Yemeği yedik ve annem o konuyu açmadan duramadı "Kızlar okullar kapanınca istanbula gidicez." Ben tam soze baslıyacakken Peri benden önce davrandı "Haluk abinin ailesi ile tanışmak için mi annecim? " Allahım bende kızıcak falan dedim ama o en olgunumuz o annem ne derse tmm der bu arada peri benim kardeşim. Bizim zıttımız aslında hiç birimiz birbirimize benzemiyoruz ben aslında neşeli ama annem konusunda öfkeli hırçın bir karakterim işte şimdide o öfkem konuşacak. "Ben hiç bir yere gelmem daha yeni tanıdığın bir adamın evine nasıl gidersin hayır olmaz." Diyerek odama çıktım kapımı kilitledim. Annem Nazlı falan dedi ama benim süslü ikizim anneme gaz verdi çok severde haluk kişisini. Sinirden ağladım ve en son uyuya kaldım. Sabah kalktığımda istanbul lafı geçmeyince olay çıkarmadım hatta Selinle kavga etmeden kahvaltı yaptım. Rutin işleri gördükten sonra okula gittim ders falan aslında bunlar beni açmıyor ama arkadaşım olmadığından kendimi derslere veriyorum, galiba bu ilerisi için iyi olucak. Ben yine düşüncelere daldım derken selinin yanında birini gördüm ve yine ona sarkanlardan diye yanındaki çocukla kavgaya başladım, yani laf dalaşına ben ona "Sen bi gitsene" diye ayar verdim ama çocukta az manyak çıkmadı "sen kimsin ya?" diye cevap verdi bu okulda benim mrb dediğim bile benden kaçarken bu çocuk bana cevap verdi sevdim ben bu çocuğu. Çocuk çocuk diyorum ama maşallahı var zannedersin best model of the world birincisi. Ama ne olursa olsun benim ikizime yürürken yakaladım. Tam saydıracaktım Selin lafa daldı "Benim canım öküzüm o bana sadece öğretmenler odasını sordu." Ben bir bozuldum ilk defa bir erkekten özür diledim o da bu öküz çıktı. "Öf çattık bi gidin."diyip itti ve geçti onun beni itmesi ile benim ona 'öküz' diye bağırmam bir oldu.
***
Akşam yemekte selin annemde dışarı çıkmak için izin aldı ama annem benimde onunla gitmem karşısında izin verdi ben gitmem desemde gitmek zorundaydım. Üstüme bir kot giydim ama benim gıcık ikizim "Ben seni yanımda götürmem öyle." dedi. Ben canıma münnet derken annem nazlı da gidicek diye mutfaktan bağırdı ben gitmezsem selinde gitmiyecek selin gitmezse her zaman ki şartım bir günlük kölelik iptal olacaktı mecbuten selinin seçtiği mor bandaj elbiseyi giydim, ama o beş karış topukluyu giymedim sandaletle işi kurtardım. Gittik selinin küçük bir parti dediği yere maşallah herkes vardı ben bunaldım dışarıya çıktım bahçedeki en ıssız yere oturdum. Oradan bir ses geldi galiba bu ses bu günkü arıza çocuğun sesiydi "Vay be ben senin hiç kız gibi bişey giyeceğine inanmazdım."
"Bende kendimin öyle birşey yapacağına inanmazdım ama oldu artık bir kere."
"Bu arada ben savaş."
"Bende nazlı." Diye konuşurken bir şey fark ettim ben bir adamla 4 cümle kavga etmeden konuştum. Ben bu Savaşla ilklere imza attım.
***
Savaş "Dans edelim mi?" diye sorunca başımdan kaynar sular boşaldı. Böyle şeyler hep selinin başına gelirdi ama. Galiba elbise giyen herkesin başına geliyomuş benim bunları düşünmem tabiki üç saniye sürdü buda demek oluyorki bir erkekle üç saniye daha uzun kavga etmedim ama şimdi o savaş kişisi bitti "nesin ya sen daha yeni gördüğün herkesle dans mı ediyosun?" Deyip yürüdüm gittim. Galiba etek giyen her kız tiribe giriyormuş bu dünyada neydim değil ne olacam deyin. Ayyy yaş seviyem 50 ye çıktı. İyide ben şimdi ne yapıcam eve gidemem annem selini sorar selini arasam kölelik iptal olur geride dönemem. Hadi bakalım Allah ne verdiyse gidicez bir yerde otururum eve giderken selinle haberleşiriz. Evet evet en iyi şık bu. Ama yanıma para almadım yürüycem yani teee nereye kadar. Of anne niye tüm parayı seline verdin ki.
***
"Hey güzellik bırakalım istediğin yere sende naz etme bee."bu ses de ne diye baktıysam karşım da bir arabanın içine on pislik binmiş kız avındalar. Ben "Yürüyün gidin burdan size yem çıkmaz." diye diretince adamlar arabadan indi. "Şimdi hapı yuttuk!!!"İlk bölüm nasıldı arkadaşlar yanlışlarım olduysa affedin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kim Bilebilir❓
RomanceArkadaşlar bu benim ilk hikayem yanlışlarım olursa çok özür dilerim