Amanda POV
Jeg kan virkelig ikke tro at dette skjer!? Jeg har.. Jeg har d - d- dø... Nathalie!*
2 timer tideligere, Flashback:
"Amanda hva er det som skjer?!" sa Nathalie vettskremt. "Jeg... Jeg kan ikke noe for det!" svarte jeg gråtkvalt. "Jeg, jeg har ikke noe valg..."3 timer tidligere, Flashback:
Nathalie POV
Jeg så kniven glitre i det svake lyset fra skogen. "Løp!" hvisket Amanda. Jeg løp så fort jeg kunne! Hun kom etter! Hvorfor lot hun meg løpe? Hvor skulle jeg løpe?4 timer tideligere, Flashback:
"Hei," sa jeg og smilte til Amanda. Amanda smilte ikke tilbake. Det så ut som hun gruet seg til noe!? Men hva? "AMANDA!!" jeg fikk ikke noe svar. Det var som om hun hadde gått i koma. Så, plutselig tok hun den opp... Den fæleste tingen jeg noen gang hadde sett! Nå forsto jeg hvem skikkelsen i drømmene mine var! Det var Amanda og hun... hun hadde med seg kniven. Jeg var sjokka! Plutselig skjente jeg en stikkende smerte i håndleddet... Amanda hadde stokket meg! Jeg begynte og løpe! Jeg skulle bort, jeg måtte bort!
Flashback end!Jeg løp til de Isblå øynene, jeg søkte hjelp av de! Jeg trengte hjelp! Ingen hadde vært her på flere år men de var der! Men det for sent jeg hadde vist de til Amanda, og nå var de borte! Jeg kjente noen ta tak rundt halsen min! Kniven ble sakte ført opp mot halsen min... Jeg kjente en stor smerte og det siste jeg hørt var "Undskyld Nathalie..." Så var alt svart, smerten var borte lyden var borte...... Jeg kunne virkelig ikke tro det.... Min eneste venn... Her var jeg, mest sansynelig dø... Hun hadde drept meg....
THA END!
Jeg er nå ferdig med denne boka💗 Jeg beklager for at den ble så kort men jeg mista helt ideene mine! Men jeg har tenkt til og starte på en ny bok som skal hete "Sky in Fire"
Skjekk ut The_PinkLady hun har bra bøker!✨
YOU ARE READING
Isblå øyne
FantasyStemmene ble tydeligere og tydeligere, de fulgte etter meg! "Hjelp!" tenkte jeg. "Hva skal jeg gjøre?" Så kom jeg på det de isblå øynene, nå viste jeg det! Jeg viste hva jeg skulle gjøre! * Nathalie lever som i en drøm! Alt det uvirkelige skjer! Alt...