' Dear Roc '
Part # 1O
;
(( Y O U ))
We Finally Landed In La ! Omfg ! I've Never Been To Cali , So Im Like Super Excited To Look Around & Stuff( : I Got Endia & I's Carry On Bags & Roc Got His . We Were The O3rd Ones Out The Airplane , So We Didn't Have Any Trouble Getting Our Other Luggage From The Baggage Claim . We Had Walked Outside & Roc Automatically Got His Phone Out .
M E ; Who You Calling ?
R O C ; You'll See Babe ! ( ;
I Smiled . Endia Had Tugged On My Pants . I Looked Down At Her .
M E ; Yeah Endia ?
E N D I A ; Why Is Hwe Calling You ' Bwabe ' ?
M E ; * Smiles * Because He's My Boyfriend Hunn !
I Picked Her Up & Smiled . She Smiled Too .
E N D I A ; Can I Cwall Him ' Dwaddy ' ?
Roc Overheard Her & Smiled . He Covered His Phone .
R O C ; * Whispering * Of Course Sweetheart !
He Tickled Her Tummy & She Giggled . They Were Too Cute❤ . Roc Hung Up The Phone . The Next Thing I Know , There's A Huge White Limo Pulling Up Infront Of Us . I Gasped & Covered My Mouth . I Looked At Roc As He Smiled From Ear To Ear .
R O C ; Surprise Babe( ;
I Squealed As The Limo Driver Got Out Of The Driver's Seat , Took Our Bags & Put Them In The Trunk , & Opened The Door For Us .
D R I V E R ; After You Mr. & Mrs. August .
I Looked At Roc & He Blushed . Hmm . . Mrs. August . . ( Your Name ) August . . Endia August . . It Suited Us❤ . I Got Into The Car With Endia In My Arms & Roc Slid In After Me . The Limo Driver Closed The Door & Got Into The Driver's Seat . I Took Endia Off My Lap & Fastened Her Into Her Seatbelt . The Limo Driver Took Off . Endia Looked Out The Windows At The Palm Trees & Beautiful Sky .
M E ; * Looks At Roc * Where Are We Going ?
R O C ; Ray's House !
I Smiled . Roc's Friends Were Legit ! I Mean . . Roc's Friends Always Are ! So It's Just Expected ! Even If I Haven't Met Them . From What The Driver Had Told Us , We Were 2O Minutes Away From Ray's House . We Were On The Freeway , Bumping To ' High School ' By Nicki Minaj Ft. Lil Wayne . ( My Jam❤ ) I Looked Up & Saw Something Out The Review Mirror . . A Black Van . . Was It . . Following Us ? I Instantly Thought About The Situation & Started Crying . Roc Looked At Me .
R O C ; Baby , What's Wrong ?
I Pointed At The Review Mirror & Roc Looked At It .
R O C ; * Mumbles * Shit . .
. .
Feedback ? ( ;
Obey Tacos ; ❤