Iarta-ma...

945 52 0
                                    

Azi este cea mai nasoala zi din viata mea, intr-o alta casa, doar eu cu fiica mea si soacra, recunosc imi e dor de el, dar nu il pot ierta. Ma ranit prea mult ca sa pot ierta prea usor...

- Yase, draga mea, vrei sa stam putin de vorba? ma intreaba Vaisa asezandu-se langa mine pe scaunul din bucatarie, savurandu-si cafeaua.

-Nu mama, momentan sunt bine, vreau pentru moment sa nu mai deschidem subiectul acesta, totusi nu imi vine sa cred ca esti alaturi de mine si nu de fiul tau!

- Draga mea eu sunt alaturi de tine pentru ca te consider fata mea, si pentru ca stiu ca ai dreptate si suferi, si mai vreau sa fiu si alaturi de nepotica, imi sunteti dragi si nu va pot lasa singure!

- Multumesc mama! Tata nu a venit?

- Inca nu a venit, vine imediat ce termina la firma! Savas a mai incercat sa te sune?

- Nu stiu pentru ca am telefonul inchis de ieri.

-Bunica ta ma sunat pe mine si a spus ca va trece pe seara pe aici, a trecut ieri dupa ce am plecat noi pe acolo si bunicul i-a spus tot ceea ce sa intamplat!

-Nu-i nimic! Pe seara voi fi acasa, acum voi pleca la casa de moda, pregatim o noua lansare!

- Bine draga mea! du-te linistita, Maya va fi pe maini bune!

- Daca vine el te rog frumos nu ii deschide!

- Nici sa isi vada fata?

- Nici atat, vreau pentru moment sa stea departe de casa si de noi, daca vrei sa pleci esti libera oricand!

- Cum poti spune fata mea asa ceva!? Nu plec de langa voi si nici nu ii voi deschide! 

Yase pleaca la casa de moda unde era asteptata in birou de designerul Tony si bunicul Fyruz.

-Buna dimineata!

- Buna dimineata draga! Putem sta de vorba intre 4 ochi?

- Da bunicule! Tony daca nu te superi ne poti aduce 2 ceaiuri?

- Imediat draga, ma scuzati!

- Bine, nu face nimic!

- Te ascult bunicule!

- Draga mea, vroiam sa te intreb ce aveti de gand sa faceti in continuare? Nu e bine si nici frumos ceea ce se intampla! La noi in familie pana acum nu se inatmpla asa ceva! Faceti ceva, trebuie cumva sa va impacati macar pentru copil!

- Iarta-ma bunicule, dar Savas ma ranit foarte mult si ma calcat in picioare, m-am simtit tare umilita sa il gasesc acolo, in acea casa, iar acea femeie pur si simplu sa imi rada in nas. Cu mine nu a vrut sa discute acele probleme, ma evita, dar in schimb face ce vroia ea, nu pot indura asa ceva. Momentan nu vreau nimic, vreau sa ma linistesc, sa imi vad de lucru si pentru un timp nu vreau sa il mai vad, imi e de ajuns tot ce sa intamplat. Nu ma iubeste pe cat zice, inca o iubeste mai mult pe fosta!

Daca nu te superi bunicule as vrea sa nu mai interveniti niciunul pentru el, cred ca m-ai degraba ar trebui sa stati cu el de vorba si sa aleaga ce face mai departe, eu sunt satula de aceasta situatie, nu vreau sa il mai vad pana nu ma linistesc, nu vreau sa se mai bage cineva pentru el, daca cineva mai indrazneste sa faca aceste lucruri termin definitiv cu aceasta familie, ar fi bine sa o comunicati si celorlati. Nu ma impac de dragul copilului ca sa indur mereu tampeniile care le face, trebuie sa invete sa aibe respect pentru cel de langa el. Si cu asta am incheiat!

- Bine draga mea! Iti promit ca nu voi mai spune un cuvant, dar parerea mea tot aia e, nu imi place ce se intampla!

- Nici mie bunicule nu imi place ce se intampla, dar asa a vrut el, asa are!

- Nu a vrut, a fost inconstienta din partea lui, a vrut sa stea si cu celalalt copil, dar in loc ssa ii castige pe amandoi si-a pierdut intreaga familie!

- Da!

- Bine Yasemin! Vom mai vorbi, acum te las!

Bunicul pleaca din biroul lui Yasemin dezamagit, si ingandurat, imediat ce pleaca apare Tony.

- Ce faci draga? Ce vroia bunicul tau?

- Offf Tony! Ce crezi ca vroia?

- Sa te impaci cu nepotelul lui netot?

- Da asta vrea toata lumea, vrea ca eu sa inchid ochii si totul sa fie bine ca toti sa fie multumiti!

- La naiba draga! Dar la tine nu se gandeste nimeni! La tine in suflet ce e draga?

- La mine bate vantul si ploua! spune Yase posomorata si ingandurata.

- La naiba draga mea! La naiba in craci! rade el si da din maini....

...........................................................................................................

Seara Savas se intoarce acasa de la firma, in sufragerie deja era astepta de bunicul, sora, cumnatul si tata lui.

- Buna seara! Asta este comitetul de primire?

- Lasa sarcasmul fratioare si vino aici sa discutam despre ce vom face si cum vei face sa o aduci pe Yase si pe fetita acasa.

- Uimiti-ma! Eu nu am nicio idee si sunt obosit rau...

- In primul rand vreau eu sa va spun ca azi am fost la biroul ei si ma avertizat sa nu cumva sa te ajutam cu ceva pentru ca se va supara rau pe noi, trebuie sa facacem cumva sa o impacam fara sa se supere pe noi, fara sa ne banuiasca de ceva.

In acea seara au stat cu totii sa puna un plan la cale pentru ca Savas si Yase sa se intalneasca tot mai des pentru ca ei sa fie tot mai mult singuri. O noapte intreaga pusese la cale fel si fel de planuri pentru a o imbuna pe Yasemin.

...................................................................................................................

Dupa o zi plina Yase ajunse si ea acasa unde o intampina micuta ei, soacra si bunica, ele mereu ii insenina ziua, oricat de grea ar fi fost ea, ele parca mereu ii faceau binele necesar pentru a-i disparea orice oboseala, dar nu putea sa nu fie inca trista pentru tot ceea ce se intamplase, dorul de sotul ei nu o lasa in pace, dar nu putea face nimic, nu putea sa treaca usor cu vederea umilinta la care fusese supusa. Ura din ce in ce mai mult trecutul lui si trecutul parintilor sai, ura ca fusese nevoita intr-un fel sa se indragosteasca de omul care acum o ranise enorm din cauza altei iubiri din trecut. Trecutul nu datea pace nici in prezent.....

Aranjamentele iubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum