TANITIM

1K 41 11
                                    

Selin Nizam'ın hikayesinde masum kız kötü çocuk yoktu. Aksine tam tersi vardı Selin kötü kız çevresindekiler masumdu. Peki Selin isteyerek mi kötü kız olmuştu ? Hayır sırf tek başına kalınca insanlardan korktuğu için kendine kötü kız imajı vermişti. Babası küçük yaşta hapse girmişti. Annesine çok çektirmişti babası. Her gün döverdi kadıncağızı... Selin babasından hep nefret ederdi çünkü annesini döverek öldürmüştü. Hapse girince babası yetiştirme yurduna verilmişti, ikiz kardeşi Selim'le. Selim'i bir aile evlat edinmişti bile ilk günden ama kendi o zaman başlamıştı maskelerini takmaya. Kimse istememişti evlat edinmek onu kim isterdi ki zaten asık suratlı bir kızı.Ne kadar kızgın olsa da kendisini aramadığı için ' Selin ikiz kardeşi Selim'i  bulabilecek mi? Verdiği tek başına yaşam mücadelesindeside hayatına birini alabilecek mi? Sırf korktuğu için kötü kız imajı verdiği insanlara tekrar güvenebilecek mi* Ve en önemlisi Selin küçükken olduğu gibi masum yada sizin deyişinizle hikayedeki kötü çocuğu kendine aşık eden o masum güzel kız olabilecek mi? Kısacası Selin 'in sonu mutlu bitecek mi? Peki mutlu sona inanır mısınız ? Ben inanmam çünkü SON ' un olduğu yerde mutluluk olmaz ...

Kayıp İkizim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin