Tak už sme došli na hotel. Za 1 hodinu ideme na tobogány. Musím sa vybaliť. Na izbe sme len ja a Karin. Ostatné su v spolu v jednej izbe vedla.
,,Nikol?" kričí namňa Karin.
,,Ano?" odpovedala som.
,,Vydela sj moje plavky?"
,,Áno, dala si si ich na balkón."
,,Jaaaj, áno diki Niki."
,,Nemaš zač"
'Klop-klop' niekdo nám zaklopal na izbu. Karin išla otvoriť.
,,Kdo to bol?" spýtala som sa Karin.
,,Anabel, máme byť o 5 minút na chodbe v plavkach."
,,Oki. Idem sa prezliecť."
Obliekam si pekne kvietkave plavky. A kvietkave kroksy. Už sme sa s Karin vybrali na chodbu. Tam sme sa s babami už stretli. A ešte aj Adama s Adrianom a Sebom.
,,Čaute baby, wau pekne bruška mate." povedal Adam. Zrazu sme sa všetky začali smiať. Potom Adam pristupil kumne.
,,Ahoj, ty si tá nová čo prišla do nášho malého ''mestečka''. Ja som Adam a ty sa mi nemusíš predstavovať ja ťa už poznám."
,,Ahoj." pozdravila som ho. Potom ako som ho pozdravila tak sme s babami išli na tobogany. Oni nás stále prenasledovali.
,,Adam, to musíš stále chodiť zanami?" spýtala sa ho Karin.
,,Nemusím ale chcem." povedal Adam. Jeho kamoši odyšli a my sme ostali same s Adamom. Išli sme na tobogan. Tam sme mali ísť po dvoch. Adam bol hneď zamňou a ja som musela ísť s ním. Už bol rad na nás. Strašne som kričala. A zamňou bol Adam.
~~~~~~~~~
Predchvílou sme prišli z prechádzky. Za jednhu hodinu ideme na večeru do reštaurácii čo je v hoteli. 'Cŕŕŕŕŕn'. Volaa mi mama.
,,Ahoj, mami."
,,Ahoj zlatko, no ako tam je?"
,,Skvele! Predchvílou sme prišli z prechádzky."
,,Aha, a už ste jedli?"
,,Nie, za 30 minut ideme do reštaurácie."
,,Dobre, tak dobrú chuť. Ja mám zase ďalší prípad. Tak ja idem ahoj, a pozdravuj baby."
,,Dobre, ty pozdrav zas segru. Ahoj."
A zrušila som ju. Dobre idem ja na facebook. Bože kdo mi zas píše?
Adam Hašrn
Ahoj. Moc si sa mi zapáčila buc dnes o 23:00 pred vstupom do reštaurácie. Ahoj :*
Vy
Okii, aj ty si sa mi zapáčil. Inač si pekne vymakany. :-) :33
Adam Hašrn
Ouu ďakujem :3 ale ty maś moc sexi postavu.
Vy
Aha. No diki. No ale chýbajú tam tehličky. :/ A inač ja si s tebou nechcem začať.
Adam Hašrn
:( som smutny. Tak nič.
Vy
Ale keď sa viac spoznáme, tak sa môžme dať dokopy :-)
Adam Hašrn
Tak to sa budem snažiť.
'Klop'
,,Už musime ist na chodbu.'' zakričala na mňa Karin. Ideme prave na večeru.
~~~~
Zachvílu sa mám stretnuť s Adamom. Ešte si spraviť cop a moźem ísť pred reštiku.
,,Ahoj.'' pozdravil ma Adam a ja som heď odzdravila.
,,Ahoj.''
,,Tak ideme sa dakde prejsť?.'' spýtal sa ma Adam. Ja som len prikivla. Ideme sa prejsť do parku. Sadli sme si v parku na lavičku a rozprávali sme sa. A vtom som citila jeho pery na mojich. Mne sa to pačilo tak som sa pridala a začala som ho tiež bozkavať.
,,Mám sám izbu. Ideme kumne?" spýtal sa ma Adam.
,,No možme." povedala som.
Vošli sme do izby.
Tak končim na dneska. Troška napínave čo? Typujte do komentov ćo sa stane v Adamovej. A dneska večer o 21:30 vydam hororovu knihu. Tak nezabudnite dat vote strašn2 ma potešite. Dopredu Đakujem.
~Mony