HİKAYEMİN DEVAM ETMESİ İÇİN BANA FİKİR VE GAZ VEREN BETÜL CİHAN'A TEŞEKKÜR EDERİM.DÜZENLİ OLARAK GELECEK ARTIK HİKAYEM ^^ EĞER UNUTTUYSANIZ ÖNCEKİ BÖLÜMLERİ OKUYUP GERİ BU BÖLÜMÜ OKUMANIZI TAVSİYE EDERİM ^^
Yavaş bir şekilde çalılıklara doğru yürümeye başladım.Çalılıkların arasında kaybolmuş bir kedi gördüğüm zaman yüzümün aldığı ifade bir hayli farklıydı.Zavallı kedicik çok korkmuştu ve baya ufaktı.Artık benim evcil kedim olmuştu.Kediyi avucuma alıp çadırımıza doğru gittim.Takım arkadaşlarımla beraber buraya yerleşmeye başlamalıydık.Takımımızın geçici olarak bir kaptana ihtiyacı vardı çünkü yapacağımız bir çok iş vardı 17 kişiydik 1 kişi takımın kaptanı olsa 16 kişi olurduk 4lü gruplar halinde dağılsak her grup 4 kişilik olurdu.1 grup odun kesme işleri , 1 grup yiyecek bulsa bir diğer grup çadırla uğraşsa ve son grupta yaşadığımız yer için fikirleri düşünen grup olsaydı bence bu iş tamamdı.Tabi ben bunları düşünürken kaptanımız varmışki herkes bir işin ucundan tutuyordu bende diğer 4 kişiyle beraber ormanı keşfetmeye gidecektim çünkü ormanın gizemi ve cazibesi oraya gitmem için yeterli bir sebepti.Gidip geçici kaptanımızla konuşmam lazımdı ama o çoktan ortadan kaybolmuştu bende ormana gidenleri takip ediyordum.Grubumuzda eylülün olması sanırım bir tesadüftü.Eylülden başka grupta Büşrada vardı ki büşranın grupta olması iyi olmuştu.Son olarakta Aleyna'da gruptaydı.Grubumuz ormanı keşif için eh işte diyebileceğimiz bir gruptu.Bu minik grubumuzun kaptanı bendim ve hemen bir plan yapmalıydım ama kimse beni dinlemeyeceği için kafamı yoramazdım tek söylediğim şey herkesin dağılması ve akşam olmadan buradaki gövdesi büyük çınar ağacının orada buluşacaktık eğer kötü bir şey olursa ateş yakacaktık.Bu sözlerimden sonra herkes dağılmaya başladı.Bende sonunda bu görkemli orman ile baş başa kalabilmiştim.Etrafta bulabildiğim değişik şeyleri toplamaya çalışacaktım.Orman büyük ağaçlardan değilde rengarenk yapraklı ağaçlardan oluşuyordu.Pembe,Mor bir çok renk ağaç vardı burada ama benim en çok dikkatimi çeken oradaki nehirdi.Nehirin suyu o kadar berraktı ki dibi bile görünüyordu.Nehire saatlere bakıp hayallere dalabilirdim.Nehire biraz baktığım zaman dibinde parlak,mor ve aşırı ilgi çekici bir taş buldum sanki ay gibi parlıyordu.Nehire elimi daldırıp taşı bir çırpıda aldım.Taş sanki bu dünyaya ait değilde başka bir yerden geliyordu.Taşı çantama atıp yoluma devam etmeye karar verdim ama çoktan akşam olmuştu bu taş beni büyülemişti sanki.Koca çınar ağacına doğru ilerliyordum.Eylül,Büşra ve Aleyna benden önce varmıştı.Acaba ne zamandan beri orada kalmıştım ki.Hep beraber çadıra geri döndük.Çadıra döndüğümüz zaman kedimi beslemem gerektiği aklıma geldi ama kedim yoktu.Kedimi aramaya başlamıştım ama kedim geçici süreliğine olan başkanımızın yanındaydı.Başkanımız kedimle baya ilgiliydi sanırım kedimi çok sevmişti.Hemen başkanın yanına gittim.Sanırım kedimi çok sevdiniz.dedim.Başkan güler yüzle ben kedileri severim zaten,bu arada ben Betül dedi.Bende kendimi tanıttım.Betül kedim todd ile ilgilenmeye devam etmişti.Todd ismini 2 saniye önce üretmiştim.Hava kararıyordu ve yavaş yavaş çadırlarımıza geçmeye başladık.Bugün fazla bir olay olmamıştı.Gözlerim yavaştan kapanıyordu.Uyumaya dalıyordum ki bir yıldırımın çınar ağacına düşmesiyle yerimden sıçradım!.Herkes paniklemişti.Kaptanımız Betül hepimizi bir araya toplayıp sakinleştirdi.Yıldırımın hemen ardından bir anons sesi tüm ormanı gürletmişti.''HEPİNİZ HOŞGELDİNİZ ASIL YARIŞMA ŞİMDİ BAŞLIYOR SİZE BU ORMANDA İYİ ŞANSLAR UNUTMAYIN TEK BİR KAZANAN OLACAK''.dedi bu anons.Hepimizde bir şaşkınlık vardı.Yarışmanın türünün ne olunduğu hakkında hiç bir bilgimiz yoktu.Hepimizin arasında tek bir soru vardı acaba kandırılmışmıydık.Aslında yarışma denilen bir şey yokmuydu.Eh bunuda ilerleyen günlerde göreceğiz dedim kendi içimden ve uyumaya devam ettim.
15 VOTEDE YENİ BÖLÜM GELİR YORUMLARINIZI BEKLİYORUM ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK ÇIKIŞ
Adventure34 KİŞİ,2 TAKIM VE SADECE 1 KAZANAN,GÜÇ HIRS,AZİM EN ÖNEMLİ ÖZELLİKLER.TEK AMAÇ KAZANMAK AYLARCA BİR ODADA AYNI SİMALARI GÖRMEK,BU TÜM ZORLUKLARIN SONUNDA RÜYA GİBİ BİR ÖDÜL İŞTE MACERA ŞİMDİ BAŞLIYOR...