Allsang på grensen part 1

85 0 0
                                    

Martina's P.O.V

"Martina kom vi må forte oss!" Ropte Emma. "KOMMER!" Ropte jeg og løp ned trappa. "Kom igjen!" Sa Lise og dytta meg inn I Volanten. "Ok jenter!" Sa manageren våres. Vi alle så på Lox. "Dere lurer sikkert på hvorfor vi skal hen?" Spurte Lox. "Ja" Sa Johanna. "Dere skal opptre på Allsang på grensen!" Sa Lox kjempe glad. "WHAT!" Sa jeg, Emma, Lise, Jennifer, Taylor og Johanna i kor. "Ja de så hvor flinke dere seks var så de ville ha dere med" sa Lox og hoppa. "OMG!" Ropte jeg nesten. "Jenter vi må si I fra til gutta!" Sa Taylor. Alle gikk på telefonene sine og sendte melding til typene sine utenom meg. Jeg har ingen. "Hva er det?" Spurte Johanna. Johanna er eldst hun er 20 år. Så kommer Jennifer hun er 19. Så er det Taylor hun er 18. Så er det Lise hun er 17. Så er det Emma hun er 16. Og til slutt er det meg. Jeg er 15 år så ja.... jeg er minst. "ikke noe"sa jeg og smilte. Jeg Emma og Johanna satt i en blå Volante. Mens Jennifer, Taylor og Lise satt i en rød Volante. "Da drar vi!" Ropte jeg og satt oppå  kanten. (Sånn som man gjør I filmer) " Kom igjen!" Ropte Lise som gjorde det samme som meg.

Alexandru's P.O.V

Jeg og gutta gikk ned fra scenen. "Bra jobba gutta" sa Thomas og ga alle en hige five. "Gleder meg sykt!" Sa Andy. "Samme her!" Sa jeg og smilte som bare det! (Alle suitehearts som har møt Alexandru vet hvordan han smiler hvis ikke se bilde på starten)
Plutselig kom det to biler. "Hvem er det?" Spurte Vemund. "Vet ikke de folka har ikke lov til å komme opp ennå." Sa Kevin. Bilene stoppa. Det var en rød og blå Volante. Det hoppa ut jenter fra alle kanter. (Forsatt sånn som skjer I filmer) Hun som satt bakerst oppå kanten var så søt. "JENTER!" Ropte en dame. Hu på kanten håpa ned fra kanten og så på dama. "Ja Lox" Sa ei med oransje hår. "Er dere klare?" Spurte hu Lox. "Gjett om a" sa hun kant jenta og ga ei annen en give me five. "Bra jenter... GÅ PÅ JENTER!" Ropte neste Lox. "Ok jenter.... la.oss.gjøre.det!" Alle jentene klappa og hoppa. Hun med det lange lyse håret hadde det vakre smilet. "Hvem er de?" Spurte Andy. "Vet ikke" svarte jeg og Thomas I kor.

Martina's P.O.V

"Ok jenter hvis vi tar drag me down av 1D får dem en stor overraskelse." Sa jeg og smilte. "men vi må ha lov av 1D først." Sa Taylor. "Nå må dere huske hvem som er stebroren min!" Sa jeg og lo. "Sant du er jo en Tomlinson nå" Sa Emma og lo.

Mer en venner? (suite 16/1D/TML/TFC/Magcon/Dami Lovato/Cher Lloyd)Where stories live. Discover now