SONER'DEN...
Yahu şimdi ben naptım bi gülüm- sedim normalde işe yarardı ama şimdi kız öcü görmüşe döndü .
Acaba dün beni o çocukların elinden kurtardı ya beni sümsük falanmı sandı acaba .
Evet evet kesin öyle sandı tabiki de öyledeğilim sadece hazırlıksız yakalandım .
Ah ne çabuk sonders olmuş ben hala bu kızı izliyorum birşey değil kafamı parçalıcak şimdi .
Ve zil çaldı bi ders daha olaydı yuuuuh nediyom lan ben bi ders dahamı yok artık .
Sonunda düşüncelerimden siyrıldım ve çıkışa yöneldim tam ayağın üstünden tır geçi evet evet tır geçi ayağıma baktım resmen topuklu ayakkabı sının numarası çıkmıştı başımı acıyla kaldırdım .-Kızım sen tır mı
Duur!!sözümü tamamlayamadım yine o kızdı .
Beni kolumdan tutup duvarın arkası na çekti .-Duuur!!senin ayağıma basmak yerine bana çarpman sonrada benim sana aşık olmam senin şimdi beni kolumdan çektiğin gibi benim seni duvara yaslamam gerekiyormuydu .
Dedim gülerek bi duvarın arkasındaki yola baktı bi de bana baktı sonra beni serbest bıraktı .
-senin yüzünden başım belaya girdi o korkaklar peşime düştü sen burada ne düşünüyosun .
Dedi ve yürümeye başladı .
-özür dilerim yani yani ben başına bela açamak istemezdim.
Haahaa işte bu masum çocuk rolü şimdi bide üzgün ve masum bakarsam tamam .
-lan bi git başımdan bide saçma sapan bakıyo hadi.
Dedi oha kıza bak seslimi düşündüm acaba duydumu yani normalde "sorun değil yaa" demesi gerekmiyomu .
Madem küçük hanım zorluk seviyor öyle olsun bakalım .-Şeyy ben cidden üzgünüm seni onlardan kurtaracağım söz hiç iyi gözükmüyorsun şu ilerdeki kafeden soğuk bir şeyler istermisin .
Dedim işte bu işe yaramıştı başını olumlu anlamında yukarı aşşağı salladı kafeye gittiğimizde birer limonata aldık çok sert ve kötü bir kıza benziyordu limonatasını bitirmeden:
-Artık kalksakmı diye.
Mırıldandı.
-Tabikide .
Dedim vaay şuna bak ben kimleri görüyorum Görkem lan bu çocuk harbi saf benim çıktıklarımın çoğu bu çocuk için ölüyor çocuğun umrunda bile değil .
Dur şunla biraz dalga geçelim nede olsa ayakkabı boyacısı .-Ecrin şu ilerdeki ayakkabı boyayan çocuk varya .
-Evet .
-İşte o çocuk bizim okuldan burslu yazık buraya ne zaman gelsem ona yardım amaçlı ayakkabımı boyatıyorum sonra fazlasıyla para verip çıkıyorum.
-Niye ayakkabının boyatma direk parayı versene.
Dedi çok bilmiş .
-Öyle olurmu? Utanır çocuk .
Dedim
-Doğru söylüyosun .
Dedi yavaşça Görkem'in yanına ilerledik Görkem'in kulağına eğilip"Temizle lan şu ayakkabımı çok para vercem bak "dedim çok sinirlenmişe benziyordu söyle- diklerimi Ecrin'in duymadığına emin olduktan sonra ayağımı Görkem'in önüne ayağımı koyup sırıttım .
ECRİN' DEN...
Soner çocuğun önüne bol miktarda para bıraktı .
Çocuğa baktım bakışları bir Soner'in verdiği paraya baktı birde bana baktı paranın üstünü Soner'e verdi boyayı aldı ve gitti soner beni eve bıraktı evde tek olduğumu duyunca eve girmek istedi ama kapıyı yüzüne çarptım.
Yemeğimi yiyip biraz televizyon izledikten sonra koltukta uyuya kalmışım.Sevgili okucularım mevzuyu fazla uzatıp sizi sıkmak istemiyorum lütfen bol bol yorum ve vote lütfeeeen kıymayın bana çanlarım ;)