[ONESHOT]

260 23 4
                                    

Bang !

Terdengar bunyi tembakan..

"Jeongmal saranghae , oppa"
"Ani!Eunbi-ah..ireonna.." Jin menggoncangkan badan yeochinnya.

Tiba tiba , dia bangun dan.."Yah!Bae Suzy..you want to know something ? I ... I really want to kill you!! " Jin berlari ke arah Suzy dan merampas pistolnya .

BANG !

Suzy ditembak oleh Jin lalu rebah ke bumi..

Ninonino (bunyi kereta polis)

"Yah!Kim Seokjin , what happen?"
Soal Anggota Polis itu .

"I...kill her" Sambil menunjuk ke arah Suzy .

"Yah!you...know that you already make a disaster?"

"Do I care?" Tiba-tiba Jin menjerit dn keadaan menjadi tidak terkawal .

"Bring him to the hospital now!" Konco-konconya terus membawa Jin ke hospital.

*A FEW HOURS AGO*

"Let me go!Let me go!I want to meet my yeochin!!"Jin meronta-ronta untk dilepaskan . Doktor yang lalu disitu terus memberikannya ubat penenang..

*PADA SUATU HARI*

Jin terjaga(Hospital?)Tiba-tiba terdengar pintu bilik itu ditolak..

"Annyeong haseyo,Kim Seokjin..I'm Doc. Park"

"What happen to me actually?"

"Nothing.Now,just eat your food" Doctor tu bagi makanan kat Jin dan klua.

  Selepas makan,Jin terlelap.Secara tiba-tiba dia terjaga.Dia berada ditempat lain. Bukan diatas katil hospital.

"Annyeong,oppa"Jin terkejut.suara org tu adalah org yg paaling dia rindu.

"Eunbi-ah,annyeong"Jin berlari ke arahnya dan cuba  memeluk Eunbi .. tetapi , Eunbi mengelak.

Mianhae,oppa" Sedikit demi sedikit bayangan Eunbi menghilang..

Jin pandang sekeliling dan..

"Mianhae oppa because I can't stay with you..plese dont forget me.. SARANGHAE OPPA".

"NADO SARANGHAE JUNG EUNBI!!!"*pengsan*

   ~ THE END ~

LEAVETempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang