Dl kondo naeun dan jungkook.
Naeun :mana jungkook ni?!lambat nye.
Naeun meyilangkan tangannya ke belakang dan berjalan kehulur-kehilir macam orang hilang anak.
"Baik aku pergi masak,"naeun
Berjalan menuju ke arah dapur.2JAM kemudian
Bunyi hempasan pintu mengejutkkan naeun yang sedang di buai mimpi di atas sofa ,dia meneyeh kedua belah matannya mengunakan tangan.
Naeun melihat jungkook dengan muka yang marah dan berjalan ke arah nya.kemudian jungkook membuka satu per satu butang baju nye dan melemparkan baju ke muka naeun.
"Omo,apa dia nak buat kat aku nie"ujar naeun dalam hati sambil menutup mata nya
Jungkok :Baby,tolong basuhkan baju ni tadi aku termasuk dalam longkang sebab kena kerja dengan anjing gile mana ntah.
Naeun :fuhh ..aigoo buat terkejut jer.
Skip..(*'^'*)
Di ruang tamu..
Jungkook:So,kau suka lah dekat budak baru tuh?!
Naeun :apa awak merepek ni?kami just kawan aje ?
Jungkook :kau fikir aku bodoh!!!kau ingat aku x nampak apa yang kau buat semalam!!siap berkepit lagi!!!!satu sekolah dah heboh la!!!perempuan x guna!!!!!
Naeun :sanggup awak?pecayakan orang lain selain isteri awak!!
Naeun menitiskan air mata nya yang deras sepeti hujan..
Jungkook:Ye!!memang aku pecaya sebab aku ada bukti!!!!
Jungkook meleparkan sekeping gambar yang sedang kelihatan dia dan chanyeol sedang bercium...
Hujan renyai2 mula membasahi bumi.
Jungkook menghalau naeun keluar dari rumah sambil membaling beg yang berisi pakaian naeun..lalu menutup pintu dengan kuat..naeun berlalu pergi dari rumah dan di satu selekoh..
Naeun :chanyeol ?
Chaneol:naeun apa awak buat dekat sini dalam hujan ni and kenapa awak bawa beg?
Naeun:saya kena halau rumah oleh jungkook..
Naeun menangis teresak2 sambil sambil memegang perut nya yang sedang mengandung 3 minggu.
Chanyeol:jungkook? Jom lah pergi rumah saya.
~(°^°)~|•_•|
Di rumah agam chanyeol..
Chanyeol :so,apa kena mengena awak dengan chanyeol?
Naeun :sa..saya de..dengan dia dah ber..khawin ,sekarang ni dah masuk 3 bulan kawin bersama
Jelas naeun sambil mengusap lembut perutnya.chanyeol hanya menganguk dan berasa pelik terhadap naeun yang asyik mengusap perutnya..
Chanyeol :kenapa dengan perit awak??
Naeun :saya mengandung..anak jungkook dah masuk 3 minggu..
Chanyeol :dia dah tahu ke?
Naeun :belum ..saya x sempat nak bagi tahu..
Chanyeol :owh..
So kenapa dia halau awak?Naeun hanya menundukkan kepalanya naeun memcitakan dari a-z chanyeol menganguk tanda faham..
Chanyeol :so awak x tahu lah sape yang hantar gambar tuh?
Naeun hanya mengeleng kepala tanda tidak tahu dan mula menangis chanyeol menyeka air mata naeun dari terus mengalir
_____________=_==_==_==_==_==_=2 bulan kemudian..
Jungkook :mana naeun pergi nie..contact x dapat sms x reply dah masuk 2 bulan àku x jumpa dia..
Jungkook sudah menyuruh jimin dan rakan2 nya yang lain mencari naeun di merata tempat tapi semuanya sia2 (,ceh ayat aku x boleh bla)
Jungkook mula terfikir tentang chanyeol..mungkin dia tahu dekat mana naeun..
¢¢¢¢¢¢¢¢¢¢¢€€€€€€€€€££££££
Sorry klau x best,korang rase sape yang snap gambar tuh
Okey x chapter yang ni mesti boring kan huhu...thanks a lot for readers