Mereu au existat legende, unele mai adevarate decat celelalte, astazi vreau sa va spun si eu o legenda... se spune, ca lumea a fost facuta ca bariera intre Iad si Rai, iar vietuitoarele de pe pamant o sa fie influentate de ambele parti, dar niciodata nu vor putea face contact unii cu ceilalti. Ei bine, undeva, mai departe de infern, undeva in centrul pamantului exista un loc, un loc care pare a fi pamantul, un loc cu izvoare si verdeata, cu luna si soare, un loc care pe cat este de mare, atat este de mic, o lume in interiorul altei lumi, o lume situata in centrul unei sfere de cristal. In acea lume locuiesc atat oameni, cat si animale, atat fiinte bune cat si fiinte rele, o lume din trecut, o lume domitata de demoni care i-au forma umana si care se hranesc cu sufletele oamenilor.
Acest loc este numit, "trecut", un trecut captiv in prezent, dar la o distanta de 6.000 de ani. Desigur ca acest loc nu a fost mereu captiv in sfera de cristal, a existat o epoca in care oamenii si demonii nu se intalneau, o epoca in care fiecare avea grija de propia-i viata, o epoca de bine. Dar, intr-o zi regele demonilor a declarat razboi oamenilor, spunandu-le ca niciodata nu o sa inceteze din a-i urmarii , pana cand toti o sa moara, oamenii ai fost devastati, multi au murit, toata lumea se astepta la sfarsitul omenirii ... pana cand, o tanara preoteasa, pe nume Nana, care in ultimile ei secunde de viata a reusit sa inchida toti acei demoni intr-o sfera de cristal, ca sfera sa nu mai fie gasita niciodata, aceasta a hotarat sa o arda alaturi de ea, asa sufletul ei o sa pazeasca acea sfera pentru totdeauna.
Oamenii, vazand ultima dorinta pe care Nana a avut-o inainte sa moara, au fost deacord ca sufletul fiintei celei mai pure din lume sa aiba grija de toti acei demoni ...asa ca au arso pe aceasta impreuna cu sfera.
Dar, ceea ce nu stiau este ca lucrurile si problemele nu se sfarsisera ...