Pohled ze strany Jennifer :
Šla jsem nakupovat a potkala jsme mého nejlepšího kamaráda Joshe Hutchersona a něco tam kupoval ale nevím co, protože jsme neviděla co vybral a pak mi to docvaklo dneska mám narozeniny Josh mi koupil můj narozeninový dárek jdu blíž k dalšímu regálu a dívám se na věci, které se mi líbí pak užitím něčí ruce na mých bocích otočím se a zjistím ze je to Josh, ale pak jsme si všimla že, když mám vysoké podpatky, tak je Josh o hodně menší než já. Kdyby mně měl obejmout kolem ramen tak bych se musela přikrčit abych byla menší. Josh řekl ahoj Jenny a já na něho ahoj Joshie a tak jsme si povídali a Josh řekl tak uvidíme se v 8 večer sraz u tebe pak jdeme ke mně já na něj jasně budu připravená. Pak Josh odešel a já mu mohla konečně koupit dárek k zítřejším narozeninám a tak jsme ten obchod procházela a nemohla jsme tu danou věc najít pak ke mně přijde prodavačka a řekne jste Paní Larwencová já na ni ano jsem co potřebujete tady máte ten dárek pro Pana Hutchersona já řeknu děkuji a máte tu i balící papír ona řekne jo mám tady tenhle a podá mi ho a já řeknu děkuji tenhle balící papír má Josh velmi rád já vím diky vám Paní Larwencová. Vlastně jsem vám to říkala takže to je jasné děkuji že ho schovávate pro Pana Hutchersona nemáte zač můžu mít jednu otázku Paní Larwencová jistě Vy a Pan Hutcherson spolu chodíte já řeknu ne bohužel ale já se do něj zamilovala jsme jen nejlepší kamarádi ani nevím jestli ke mně cítí něco víc nebo jenom kamarádství, ale já se do něho prostě bezhlavě zamilovala jdu domů mamka mi přichystala oslavu a zjistím že tady jsou lidi co mám ráda Teda až na Joshe mami kde je Josh. Josh na mně vybafne a řekne překvápko a já k němu příběhu a pořádně ho obejmu tak že on pomalu nemůžu dýchat a já promiň Joshi malém jsme tě udusila on řekl v pohodě Hunny.Ještě jednou jsme ho pořádně objala a on mi objetí oplatil a já mámi můžu ti něco říct máma jasně mami můžu spát dnes u Joshe mamka můžeš a kdy se vrátíš za tři dny máma řekne tak jo a měj se hezky já řeknu určitě. Mami kolik je hodin půl osmé já mámi v osm jdu k Joshovi tak je čas na dárky a já řeknu jupi a tak mi všichni dají dárky teda až na Joshe a pak jdeme jist dort já sedím vedle Joshe moje rodina mne sleduje a já a Josh se začneme smát a všichni na nás hledí jako že jsme se zbláznili, ale já řekla to je prostě Josh Hutcherson a Jennifer Lawrence a všichni se začnou smát a moje sestra Mia Lawrence jenom hleděla a řekla sestřičko to je opravdu Josh Hutcherson a já než jsme stíhal odpovědět tak mně Josh obejmula a řekl jo jsem Josh Hutcherson. Moje sestřička se zeptala a vy spolu chodíte ne jsme jenom nejlepší kamarádi. Ona aha sestřičko půjdeš se mnou večer do klubu já na ni promiň sestřičko ale budu slavit narozeniny s Joshem leda že by šel se mnou ale to se ho musím zeptat tak ona super tak se ho zeptej promiň musím jít. Ona tak pak zavolej tak jo. Tak jsme s Josh vyšli k jeho domu a já Joshi půjdeš se mnou a s mojí ségrou do klubu on jasně že jo Hunny a já to úžasný já tě tak zbožňuji. On já tebe taky Hunny. A pak jsme se tomu zasmáli a Tak jsme se smáli než jsme došli k Joshově domu a pak jsme šli převléct do věcí ve, kterých půjdeme do klubu já jsem šla v černých botech, modrých riflích, a v bílém tričku Josh šel ve světle modré košili jako jsou moje rifle a pak si vzal černé rifle a černé tenisky. Prostě úplný fešák.pokračování v příští kapitole.
ČTEŠ
Terapie přes kamaráda ze, které vznikne vztah s Láskou
FanfictionJoshifer Josh má přítele Sama(Samuela( ten ho podvede), ale Jenn o tom nebude vědět pak jí z ničeho nic zmlátí a odejde pryč Jenn potom zavolá Joshovi a pak bude Jenn u Joshe ona ho už nebere tak moc jako kámoše a cítí k němu něco víc A jOHS TEN TO...