Adsız Bölüm 8

130 10 0
                                    

T

''2012 ve 2013'ün en iyi yanı olarak, sosyal ortamlarda elimden geldiğince çevrim içi olmadım, çünkü benim hakkımda söylenen kötü şeyleri okumayı sevmiyordum. Ve bu ezici bir üstünlükle kesinlikle hataydı, öyle ki ortada savaşabileceğim bir şey bile yoktu. Medya seni sevmediklerine karar verdiği zaman, kendini savunmaya çalışsan bile insanlar seni çaresiz ve rahatsız edici biri olarak görür; yani yapacak bir şeyin yoktur. Bu yüzden ben de küçük duygusal sığınağıma kapandım ve dışarıda bombalar patlamıyormuş gibi davrandım.''

Bu bomba sığınağının dışına nasıl çıktığı hakkında, ''Sanırım şuna karar verdim; eğer medya benim hakkımda bir şeyler söylerse, bir erkek manyağı olduğum ve erkeklere muhtaç olarak yaşadığım ve de bunun gibi şeyler, onlara bunu söyletmek için daha fazla sebebiyet vermeyecektim ve etrafımda yıllardır hiç erkek bulunmayan biri gibi davranmayacaktım - yani yaptığım şey bu. Ve olan biten şu ki, şimdiye kadar olduğumdan çok daha mutluyum. Bir daha asla ama asla olduğum kişiyi ya da arkadaşlarımlayken bulunduğum ruh halini değiştirecek bir ilişkiye başlamamaya yemin ettim.''

- Taylor, Vanity Fair'a medyanın ilişkileri üzerindeki etkisinden bahsediyor

TAYLOR SWİFT BILINMEYENLERI♥♡♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin