Hayatım♡1bolum♡

174 8 0
                                    

Hayatım normal insanlar gibi değil olamaz da sanırım. Hayatımın böyle olmasından aşık olamam o duyguyu anlayamam babamın adamları beni takip ederken yanıma kimseyi yaklastirmazlar asla biriyle konuşup tanışamam nedeni ne dediğim zaman sa düşmanlarım var diyor.

Şuan babamla bu konuyu tartışıyoruz zaten hem bu konu hemde babamın bana dövüş eğitimi öğrenmem gerektiğini söyleyip duruyor.

'Baba tekrar söylüyorum ben dövüş öğrenmek istemiyorum' dedim beni anlamıyordu veya anlamak istemiyordu.

'Su bu konuyu seninle tartışmıcam yarın akşam misafirlerimiz gelecek lütfen evde ol çıka bilirsin' sinirle babamın çalışma odasından çıkıp odama gittim siyah pantolonumu giyip üstüne yarım beyaz gömlek giyip odadan çıktım. Üstüne önem veren kızlardan değilim ama rahat giyinmeye önem gösterim.

Evden tam çıkarken adamlar durdurup 'Su hanim babanız çıktığınızı bilmiyor lütfen içeri dönün'

'Çekil önünden hemen' emir vermeyi asla sevmem ama özgürlüğüm söz konusuysa orası ayrı

Arkadan babamın sesini duydum 'Geç gelme' korumayı itip arbama bindim hızla bara sürdum hep böylemi olacaktı babamın emirlerinin dışına çıkamayacak mıydım? Belki annem olsa bunlar olmazdı..ama o kadın beni terk etti insan kendi doğurduğu çocuğu nasıl terk edebilir ki.

Kırmızı Işık yanınca durdum ki arkamdan bi araba bana çarptı hızla arabadan inip arbaya baktım arka plaka düşmüş tu sinirle bana çarpan arbaya baktım. Adam da Arbadan inip bana doğru gelip 'pat diye ne duruyorsun kızım' dedi sinirlerim artık sınıra geldi önce babam sonrada bu herif bu ne be.

'Şuna bak hem suçlu Hem güçlü farkındaysan sen bana çarptın' dedim sinirle o sırada beni takip eden babamin peşime taktiği adamlar arabadan in

ip 'bi sorun mu var Su hanim' dedi bana çarpan adam arkasını dönüktü korumalara.

Arkasını dönüp 'yok' dedi korumalar ilk şaşırıp 'peki bulut bey' diyip tekrar arbaya bindiler şimdi bu korumalar bu adamı tanıyor ve onu dinliyor lar ölemi noluyoruz ya.

Kafamı iki yana sallayıp arbama bindim adam arkamdan bakıyordu korumalara dediğine göre adı bulutu. Barın önüne arabayı park edip içeri girdim Anıl ı gördüm beni görünce sarıldı bende ona 'sen nerelerdesin kaçak' dedi gülüp 'sorma ya babamla bu aralar aram iyi değil' dedim

'Ne zaman iyiki zaten, sen öglenleri gelmezdin'

'Çalışmaya geldim prova falan yapayım hiç degilse' anılın yanağını öpüp sahneye çıkıp elime gitarı alıp kafama ne geldiyse çaldım. Kendimi o kadar kaptırdımki akşam olduğunu yeni fark ettim, bar yavaş yavaş doluyor du Anıl bana işaret verince önüme mikrofonu koyup başladım çalmaya. Nil karaibrahimgil bi şarkısı vardı masal diye çok eski onu her dinlediğim de ağlarım onu çalıp söylemeye başladım.

'Daha küçücük tüm öldüm
'Ama ben masalı mı da gördüm
'Baba anneme söyle öldüm

Küçücük bi söz sayesinde ağlaya bilirdim. Saat 11 geliyordu gitarı bırakıp ayağa kalktım herkez aa falan dedi ama ben Gülümseyip kalktım anılın yanına gidip içki istedim. İçkiyi içtim anılı öpüp arabaya gittim.

Anıl benim lise den arkadaşım aslı adında bi tanede ikizi var onlada çok yakınım. Tek arkadaşlarım diye bilirim ikisi için.

Eve geldiğimde tam odama çıkacak ken babamın sesini duydum 'geldin mi kızım gel misafirlerimiz var' dedi salondan yarın gelmicekmiydi bunlar salona gidip babamın yanına oturdum bir kadın ve bir adam vardı.

'Merhaba' diyip gülümsedim yine is hakında konuştular ben anlamadım ama sıkıldım da kadın bana dönüp 'kaç yaşındasin' dedi babamla adam da konuşmayı bırakıp bizi dinlemeye başladılar '20 efendim' dedim adam Gülümseyip 'okuyormusun' dedi sanırım çok meraklı bir çift 'Hayır mimarlık tan mezun oldum bu sene' dedim adam babama bakıp gülümsedi 'Kerimcim senin adına çok sevindim,böyle zeki bi kızın olması ne kadar güzel' babam bana bakıp gülümsedi.

'Izniniz le ' diyip odama gittim babam ve saçma misafirleri her zaman kibar olmam gerekio babamı mahçup etmemek için.

Yatağıma girip kulaklığı mı taktım ve uyudum.


_MAFYA_Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin