Capitolul 1- Un nou inceput

24 3 0
                                    

Sa incep prin a ma prezenta. Eu sunt Kaitlyn Morgan,am 17 ani si locuiesc in Canada. Tatal meu a murit in urma cu 3 ani,intr-un accident de masina. De atunci eu cu mama ne plimbam de colo,colo..
Imi este tare dor de el..
Maine dimineata plecam spre Londra. Nu am mai fost acolo. Este un loc nou. Bineinteles ca voi merge la alt liceu,iar.
Sper sa fie bine.
*Dimineata*
Este ora 7:32 si eu sunt deja in Londra.
Se pare ca vom locui intr-o casa mare.
Urc la etaj si o intreb pe mama care va fi camera mea.
Imi arata spre o usa maro deschis.
Intru inauntrul camerei. Este perfecta. Raman cu gura cascata dupa ce vad superba camera. Totul este exact cum mi-am dorit.
Vreau sa imi aranjes hainele in dulap,dar nu vad nici un dulap prin camera. Dar observ ca sunt doua usi in jur. Una ar trebui sa fie baia,dar cealalta. Doar nu e o usa care face legatura cu camera mamei. Ma hotarasc sa intruvin ea cam nervoasa.
- Mamaaaa,de ce ai facut o usa de legatura??? strig eu ca nebuna in timp ce intru pe acea usa.
Dupa ce intru si imi dau seama ce e raman cu gura cascata.
Este propriul meu dulap. Dar este cat o magazie.
Vine mama disperata sa vada de ce tip. Era si normal..
-Scumpo ai patit ceva? intreaba mama ingrijorata.
-Te iubescccc mamiiii! si ii sar mamei in brate.
-De ce? ma intreaba razand.
-Fiindca asa am eu chef. ii zic eu facand fata aia de catelus si incepem sa radem amandoua.
Asa a trecut timpul. Am mers prin toata casa si m-am pierdut de cateva ori,dar acum tot ce vreau e sa dorm. Ma asez in pat si imediat adorm.

*Dimineata*
- Ketttt! tipa mama din bucataria de la parter.
-Ce vreiiii? ii raspund eu somnoroasa.
-Scumpo azi e prima zi de liceu si tu nu faci decat sa stai degraba. imi zice mama care ma enerveaza in timp ce sta langa patul meu.
Ma ridic si o vad cu un pahar de apa in mana.
-Ce aveai de gand sa faci cu paharul ala? o intreb in timp ce incercam sa ma ridic.
-Era planul meu B daca nu te trezeai. imi raspunde ea cu un zambet criminal.
- M-am trezit deci poti pleca de la mine din camera.Acum! tip la ea fluturand din mana.
Intru in baie si deschid dusul. Simt cum picaturile fierbinti ale apei imi ating pielea fina si delicata.
Ies din dus si imi pun un prosop pufos peste corpul meu subtire si fragil.
Ma duc la dulapul meu si imi aleg tinuta pentru o noua zi de liceu. Ura! zic eu cu o voce sarcastica.
Deci o sa ma imbrac cu o pereche de blugi usor rupti,cu o bluza neagra larguta si un pic decoltata si cu niste tenisi negri inalti. Avand in vedere ca este luna septembrie,imi voi lua si geaca de piele pe mine. Ma imbrac si ma duc la oglinda mea de machiaj. Nu imi place sa imi fac machiajul prea strident. Un pic de fond de ten,un rimel si un glos si e perfect.
Parul mi-l prind intr-un coc dezordonat si imi iau geanta si plec.
O pup pe mama si ma sui in masina mea si am plecat.
In nici 5 minute ajung la noul liceu. Super! spun o voce sarcastica si cu un zambet fals.
Intru pe poarta inalta a liceului si ma uit in jur.
Multi ochi erau pe mine,dar nu imi prea pasa. Intru in scoala si ma duc fulger la secretariat fara sa atrag prea multe priviri.
Secretara imi da niste carti,un orar si o cheita mica. Banuiesc ca este de la dulapul meu.
Ajung in dreapta dulapului meu si il deschid. Imi pun geaca si cartile acolo si plec spre prima ora.
Pe drum dau peste un baiat bine sculptat,cu par negru cu o suvita blonda,cu ochi negri ca abanosul si cu un zambet cald si prietenesc.
-Ups,scuze! imi spune el in timp ce imi ridaca geanta si cartile de pe jos.
- Nu e nici o problema. Îi spun eu zambind ca un copil.
-Sunt Zayn,banuiesc ca esti fata noua,nu?
-Da. Eu sunt Kaitlyn Motgan. Imi poti zice Ket. ii spun eu zambind dulce.
-Ce ora ai?
- Istorie. ii spun eu plictisita.
-Si eu am,hai cu mine. imi spune el luandu-ma de mana pana cand am ajuns in fata clasei.
El se aseaza jos si ii face semn unul alt elev sa se dea. Ma asez langa el si imi scot cartile.
Vino proful si incepe sa ne predea noua lectie. Mor aci.
Ora s-a terminat si cred ca m-am holbat pa Zeyn tot timpul. Sper sa nu ma fi vazut.
Nu puteai ca nu-i observi abdomenul bine lucrat,chiar si cand ma gandesc imi musc buza de placere.
Pe hol in timp ce merg spre dulapul meu,vad o fata draguta,care are dulapul fix langa al meu.
-Buna! Eu sunt Sara Colsen,tu esti fata cea noua nu? ma intreaba cu o voce calda si prietenoasa.
-Da,eu sunt Kaitlyn Morgan. Incantata. Ii raspund cu un zambet plin de fericire.
-Vad ca esti fericita,pot sti si eu de ce? Intreaba si incepem sa chicotim amandoua.
Deodata sunt intrerupta de doua brate puternice care imi inconjoara corpul subtire. Era chiar Zayn. Ma intorc si incep sa imi musc buza inferioara.
-Auzi,ai vrea sa ne plimbam prin parc dupa ore? Imi spune el zambind.
- Mi-ar face placere! Ii raspund si zambesc timid.
-Diseara pe la 17:30 e bine?
-Perfect!
-Vin si te iau!
-Stai sa iti dau adresa si numarul meu!
- Asa este,uitasem aceste detalii. Raspundem si incepem sa chicotim.
-Pe diseara atunci! Ii zambesc si ii ofer un pupic pe obraz.

Zayn pov:
Cum poate o fiinta asa de firava sa fie atat de curajoasa si plina de viata,chiar si prin niste gesturi atat de neinsemnate.

O vreau atat de mult,si vreau sa o iau inainte ca Harry sa puna ochi pe ea,la fel cum face cu toate fetele.

Ma bucur ca am dat eu peste acest inger cu chip de om.
Diseara vreau sa o duc acasa sa vedem un film ca sa ne apropiem.
Nu vreau sa ii fac nici un rau.
Eu nu sunt Harry care vrea doar sa le fure virginitatea fetelor si apoi sa le arunce ca pe niste gunoaie. Eu vreau o relatie.

Si venind vorba de gunoaie,uite ca vine regele gunoaielor. Harry Styles. Daca se apropie de Ket jur ca ii dau una.

-Hei Malik,ce faci pe aici?
- Ma plimb Styles.
- Cine e bucatica? spune Harry cu un zambet pervers.
- Nu ii mai spune asa. Ea e Kaitlyn,colega noua.
- Opaa,cineva s-a indragostit. o spune si incepe sa rada.
-Hai ca m-am plictisit de discutia asta Styles.
-Bine si eu,ne vedem mai incolo,bye.

- Deci Ket,scuze pentru el. Ramane la 5 jumate,da?
-Sigur Malik. O spune pe un ton amuzat.
-Ha,ha,ha.. am uitat sa rad Morgan. O spun pe un ton sarcastic.
- Scuze. Si fata i se intristeaza.
- Glumeam,nu te intrista. Aici eu o apuc cu mainile de coapte,o pun lipita de dulapuri si o sarut.
Cel mai dulce sarut. O iubesc.

Ket pov:
Nu pot sa cred! Zeyn chiar m-a sarutat.
Il plac asa de mult si ma pare foarte grijuliu.
-Ne vedem diseara printesa! Imi spune si eu in momentul ala nu imi mai simteam picioarele.
-Normal. Si imi mai ofera un sarut scurt dar apasat si pasional,dupa care pleaca.
Sara era cu gura cascata si am intrebat-o daca vine mine sa ma ajute cu pregatirea. A acceptat imediat.
Am plecat.
Am ajuns acasa. Nu era nimeni,mama era la serviciul ei. Eram singure.
-Tu iti dai seama ca iesi cu Zayn Malik? Imi spune ea pe un ton uimit.
-Daaa,cred ca lesin de fericire! O spun in timp ce saream in sus.
-Hai pleaca la dus,eu iti scot niste haine.
-Ok.
Ma duc la dus si il las sa curga peste pielea mea fina. Nu am timp de pierdut deci a fost scurt.
Ies din dus si vad ca Sara mi-a asezat pe pat o rochita mulata alba cu dantela,scurta si niste pantofi albi cu toc nu prea inalt imi atrag atentia. Sunt superbi,te iubesc Sara! Tip eu ca sa ma auda.
Acum ca m-am imbracat hai la machiaj imi zic eu,mie.
-Saraaaa! Ajuta-ma cu parul!
-Okey,okey.
Cred ca am speriat-o um pic :)))
Imi fac un machiar simplu si natural. Fond de ten,brush,rimel,tus si un pic de glos. In timpul asta,Sara imi prinde parul deparca ma duc la nunta,dar imi place rau.
-Este 17:25 si eu sunt gata nu imi vine sa cred.
-Hai ca trebuie sa ajunga! Grabeste-te!
Tit-tittt!
Asta trebuie sa fie Zayn. Imi iau plicul meu alb cu crem,imi pun in el Iphon-ul meu,glosul si alye chesti importante.
Sunt gata si sunt gata sa ies!

Hei lume! Asta e primul capitol,stiu ca e scurt,dar sunt la inceput si cu timpul o sa le fac mai lungi. Scuze daca am gresit vreun cuvant,m-am grabit! Ne vedem cu capitolul 2! Va puuuup =^_^=

LifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum