Capitol 2-Intalnirea

13 2 0
                                    

Zayn tocmai a ajuns si eu mai am doar sa ies pe usa,am emotii.
Cobor si il vad cum sta langa masina lui neagra,super eleganta. Era atat de frumos...era imbracat cu niste pantaloni negri,usor mulati,cu o camasa alba super fina si cu niste pantofi barbatesti eleganti. Prin camasa putin trasparenta se pot observa patratelele lui bine lucrate si tatuajele bine definite.
- Wow,ce bine arati! spune el zambind gingas.
-Mersi,si tu arati super! spun eu si imi musc buza inferioara.
-Haide,urca. imi spune el si deschide usa masini.
-Okey.
Tot drumul am fost tacuti. Eu am admirat privelistea acestui superb oras si Zayn care din cand in cand se mai holba la mine.

Zayn pov:
Este atat de frumoasa. In rochia asta mulata i se pot observa formele bine definite. De jumatate de ora ma tot holbez la ea,sper sa nu fi observat.
Tot drumul s-a uitat pe geamul masini si a admirat privelistea orasului.
Ma bucur atat de tare ca eu voi fi primul care o va avea pe printesa asta cu ochi negri,ca doua margele,cu parul lung si brunet si cu formele astea apetisante.
Eu nu sunt HARRY,repet iar in capul meu,sa fiu cu o fata doar pentru o noapte. O vreau mult timp.

Ket pov:
Am ajuns. Ce local frumos. Este atat de elegant,ca si Zayn de asemenea.
Ma intreb ce vom face aici.
Intram si observ ca mesele sunt ocupate.
-Mesele sunt ocupate. Ce facem acum? spun eu dezamagita.
-Stai linistita printesa. Masa noastra e individuala,ca sa avem intimitate.

Zayn pov:
Da,am luat o masa individuala,in separeu,ca sa nu se holbeze vreun idiot la printesa mea.
O plac atat de mult cand devine ingrijorata si apoi eu o linistesc.

Ket pov:
Masa la separeu,dragut. Pentru o secunda credeam ca va trebui sa stam in parc cu un Mc in brate :)
- Deci Zayn,vreau sa aflu cat mai multe despre tine! o spun eu cu un zambet de copil si fata de catelus.
-Pai am 18 ani,sunt din Londra,mama mea a murit cand eu aveam 3 ani. De atunci eu locuiesc cu tata. El isi face mereu prietene noi pe care eu le displac din toate punctele de vedere. Ma simt singur. Cand tata este chelit de bani de una din "gagicile" lui,eu stau singur cu Mp3 playerul meu. Acum vreau sa aflu tot despre tine.
-Pai am 17 ani,peste o saptamana e ziua mea. Tatal meu a murit in urma cu 3 ani,intr-un accident de masina. De atunci eu stau cu mama,care ma plimba de colo,colo. Ea lucreaza in general noaptea. Ma simt singura,nu am pe nimeni langa mine.

Zayn pov:
Saraca mea printesa,are aceasi soarta cu a mea. Acum mai avem ceva in comun,care in curand ne va apropia cat mai mult.
Am mancat si acum ne pregatim sa plecam.
-Vi la mine sa vedem un film? Sunt singur ca de obicei si nu am ce face,si nici somn nu am.
-Sigur. zambeste frumos la mine.

Ket pov:
Am acceptat sa merg la el,fiindca in ochi lui se vede sinceritate si grija.
Acum sunt curioasa sa ii vad casa.
-Am ajuns. Zayn parcheaza langa o casa mare si incapatoate.
-Haide,abea astept sa vedem filmul. zice el chicotind.
Intram in casa. Totul este asa de frumos. Sufrageria este incapatoare,cu o canapea din piele maronie si doua fotolii,o biblioteca inalta si plina cu carti.
-Ia loc. Cred ca esti super obosita.
-Asa e. Si ma strange si rochia :(
-Stai poate gasesc ceva. Se duce sa caute ceva si se intoarce cu un tricou alb lung si confortabil.
-Mersi. Unde e baia?
Imi arata unde e si eu intru. Este o baie foarte frumoasa. Ma dezbrac si parca dusul imi face cu ochiul. Imi scot capul pe usa si il intreb pe Zayn daca pot face un dus.
Imi raspunde ca da. Deschid dusul si simt cum imi relaxez toti muschi. Deodata se aude clanta. Zayn intra si ma priveste de jos in sus.
-Ce faci aici? ii zic eu calma,in timp ce stau cu spatele la el si imi continui dusul.
-Privesc o fata super sexy si frumoasa. spune el cu un ranjet pervers.
-Mda,acum poti sa iesi. Si el iese din baie chicotind,iar eu arunc cu un prosop dupa el ca sa inceteze.
Termin dusul si imi iau tricoul pe mine. Ies si vad ca tocmai se pregatea sa deschida filmul.
-De ce nu ma astepti si pe mine? spun eu nervoasa si o lacrima isi face aparitia. Nu imi vine sa cred ca plang din asta. Poate pentru ca il iubesc si orice ma raneste usor.
-Te-am asteptat printesa mea!
Eu ma apropii de el care sta pe canapea si deodata ma trage peste el. Ma ia in bratele lui puternice.Imi ia fata intre palmele lui si ma saruta pasional.
-De ce plangi printesa? Am gresit cu ceva? spune el ingrijorat.
- Te iubesc! scap cuvintele din gura.
- Si eu! spune el zambind si mai dandu-mi un sarut apasat si pasional in acelasi timp.

Heii lume! Imi pare rau ca am postat asa tarziu. Am multa treaba. Trebuie sa ma apuc si de temele de vacanta. Imi pare rau ca e atat de scurt. Urmatorul va avea mai multa actiune. Va pup dulce. =^-^=

LifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum