Hatirlarsak en son . Kaldigimiz yerden devam edelim :) parantez içindeki yazilar, iç sesi'dir :)
Tabi düşün demişdim ama cok merak ediyordum pek belli etmedim.
Ezgi - Ben bugün düşiniyim yarin söylerim olur mu ?
Berke - Tabi Olur neden olmasin Seni eve birakiyim o zaman
Ezgi - Peki tamam :)
Evi'ne birakmak için yola cikmisdik, çok heycanliydim, daha önce belirttigim gibi, ilk kez bir kıza cikma teklif ediyordum. Ve evine gelmişdik Ezgi'yi evine birakip bende evime dönmüşdüm. Yarin Sabah Kahvalti yaparken Ezgi aradi. Şöyle konusma gecdi.
Ezgi - Merhaba Berke Nasilsin :)
Berke -iyiyim sen nasilsin :)
Ezgi - Sagol iyiyim. Buluşalım mi istersen ?
Berke - Yani tabi tabi ki (ahh ne diyorum ben) tabi nerede buluşalim.
Ezgi - Her zaman ki yerde.
Berke - Tamam 1 saat'e oradayim. :)
Ezgi - Tamam :)
1 saat çok çabuk geçmişdi benim halen heyecan'ım geçmemişdi. Neyse her zaman ki yere gitmişdim Ezgi beni bekliyordu. Neyse heycani mi belli etmemem lazimdi, derin nefes aldim biraz sakinleşmişdim ve yanina gittim.
Berke - Merhaba :)
Ezgi - Hosgeldin Merhaba. :)
Berke - Fazla bekletmedim umarim. :)
Ezgi - Yoo bende yeni gelmişdim. :)
Berke - Tamam bişey mi söyliyiceksin ?
Ezgi - Yani evet. Dün ki teklifini, düşündüm ve karar verdim.
Berke - Gerçekden mi ! Cevabin ne peki ? (Acaba ne diyicek of inşallah evet der)
Ezgi -Cevabim Evet :)
Berke - Cidden mi yani gerçekden Evet mi ! Rüya felan degil degil mi ? :)
Ezgi - yoo rüya degil cimciriyi istersen :)
Berke - Olur.
''Cimcirmişdi"
Berke - Ahh Yavaş , gerçekdende rüya degilmiş :) yani biz artik sevgiliyiz öyle mi ?
Ezgi - Evet öyle sevgiliyiz :)
Berke - Heyecandan Ne yapacagimi bilemiyorum, gerçekden :)
Ezgi - Sakinleş Sakin Ol :)
Berke - Tamam sakinim (Derin nefes aldim ve sakinleşmişdim azda olsa)
Berke - (Artik iş bulmam lazım)
Ezgi - Ben artik gideyim aşkım :)
Berke - Ne yani galiba ( ahhh yine şacmaladim )
Ezgi - Anlamadim ?
Berke - Yani Tamam aşkım :) Evine birakayim.
Ezgi - Tamam aşkım :)
Evine birakmak için yola cikmisdik, bir çiçekci'nin yanin dan geçiyorduk, bir çicek almişdim ve, Ezgiye vermişdim.
Ezgi - O Çok güzel , çok sagol Berke. :)
Berke -Önemli degil Aşkım :)
Ve evine gelmişdik, evine bırakip iş aramaya gitmişdim , Çarşı'da dolaşmaya başlamişdim , bir Kafede Garson araniyordu, hemen baş vurmuşdum.
2 gün sonra, beni aramişlardi ve iş istegimi kabul etmişlerdi. Çok mutluydum hemen bugün gel başla demişlerdi. Bende Hemen gitmişdim , örnüklerimi giyinmişdim ve müdür'ün odasına gittim, ve hemen başla dedi, Tamam müdürüm dedim ve Oda'dan cıkmişdim hemen Servise gittim, hemen işe başladim, servisleri almaya gitmişdim, ilk günüm çok iyi geçmişdi ve patron ilk maaşı mı vermişdi, çok teşekkür edip , iş yerinden ayrilip, eve gitmişdim çok yorgundum hemen yattim
Gece 00:00'dı
Birden telefon'um çalmisdi arıyan Ezgi'ydi hemen açdim.
Berke - Ne oldu Ezgi ?
Devamı bölüm 4'de :) takipde kalın hoşça kalın.
Vote Yorum. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Bumuyum ?
RandomBen Bumuyum küçüklük hikayesi. Hayal ve Düşuncesi olmayan biri Ne demek ? BEN BUMUYUM ( Başladi ) :)