belkiler...

16 2 0
                                    

Kurduğum bu uzun yolda kendi verdiğim kararlarla yine ne yapacağımı bilmiyorum. Hayatı sorgularken mi hata yaptım diye düşünüyorum bilmiyorum, belki de öyle. Her neyse ben Hazan Güçlü lise 3. Sınıf öğrencisiyim derslerim için inek sıfatını alamayacak kadar tembel ve tembel sınıfına girmeyecek kadar çalışkanım. Annem... Babam... onları şimdilik boşverin. Bi sevgilim var adı okyanus yakın cevresi ogi diye seslenir. Ama kendisini evlilik hayalleri kuracak sevdiğimi  hissetmiyorum ama şunu bilmelisiniz ki onu gerçekten seviyorum. Şuan için gerçekten bilmeniz gereken hayatım da sadece ismimle gurur duyuyorum sakın boktan bi hayatım olduğunu sanmayın sadece kendi içimdeki dünya fazla çaresizim. Güzel değilim ama çirkin olduğumu da söylemiyolar halbuki bana kalsa bunun bi önemi yok. Kendi düşüncelerinle kendi yarattığın kuralları yargılarsın, mutluluğu ararken içinde bulunduğun mutsuzluğu yargılayacak kadar aptallaşırsın işte bazen... keşkeler, bazenler, umutlar, unutulmayanlar ve hayatının belirli yerlerine koyduğun noktalar...

Herkese merhabalar! Bu benim Ilk kitabım ve şimdiden yazım hatası için falan Özür dilerim. Yazmayı; hislerimi sığdıracak duygu bulamadığım da kelimelere, cümlelere, noktaya, virgüle sarılmayı en az okumayı sevdiğim kadar seviyorum. Sizlerde iyki varsınız. Umarım beğenirsiniz düşüncelerinizi duymak isterim.

DEĞERSİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin