Okul

0 0 0
                                    

Sabah kalktığımda çok tuhaftı. Sesler yoktu. Korkmuştum ama sanırım bu iyiydi. Hemen dolabımı açtım. Siyah şortumu, beyaz askılı tişörtümü ve mavi kareli gömleğimi giyicektim. Diğer kıyafetlerime bakıyodum beyaz şortumuda çıkarttım ama kesilmişti! Sanki bilerek kesilmiş gibi makas darbeleri vardı şortumda! Başka kıyafetlerimi de çıkarttım onlarda aynıydı! Hemen onları dolabıma fırlattım. Üstümü giyindim. Kaykayımı alıp evden çıktım. okul yakın olduğu için iki üç dakika içinde gelmiştim. Müdür kapıda Alay edercesine ''Hoşgeldiniz izbe hanım" dedi müdür arkamdaydı hemen ç arkamı döndüm ve sırıtarak "Hoş buldum müdür bey "
dedim. Sınıfa doğru yürüyodum kolumdan biri tuttu. Döndüm ama tanımıyodum onu. "Olanları biliyorum" dedi. Şaşkın bi,şekilde yüzüne baktım. "Yaşadıklarını, yaşadıklarını,duyduğun sesleri. " tanımadığım biri nasıl benim yaşadıklarımı bilebilirdiki. "Pardon ama siz kimsiniz" dedim " bu okul senin gibiler için ve aramıza katılanlardan herzaman haberimiz olur senin haberin ise ilk aldım. Ben Deniz " el sıkıştık " bende izbe ama biliyorsundur ama ben seni hiç görmedim" "okulda koreli olarak bilinirim sanırım ders başladı gitmem lazım" daha bişey demeden gitmişti. Sesler gelmeye başladı kulağıma ama bu sefer anlaşılıyordu sanki yankı,yapar şekildeydi ama sonra ders başladığı aklıma geldi hemen bi,silkelenip kendime geldim direk sınıfa girdim.

Sadece Ben!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin