4∆

651 15 0
                                    

12:45
Stateam ghemuita pe banca din parcul central. Suspinam si varsam mii de lacrimi pentru parintii care m.au parasit. Cum a putut o persoana sa faca asta,cine nu are suflet? Ce am facut asa de rau? Sirul de intrebari mi.a fost oprit de Justin care s.a asezat langa mine. Mainile lui m.au tras intr.o imbratisare stransa. Am lasat lacrimile sa ii ude tricoul pana sa il aud vorbind.
-Imi pare rau pentru parintii tai.
-Nu ai facut tu nimic.
-Ai vrea sa vi la mine acasa? Ne putem uita la un film sau ceva daca vrei?
-Sigur si Justin?
-Da?
-Multumesc ca ai trecut peste.
El doar mi.a zambit si m.a indrumat spre casa lui.
Mi.a oferit mancare si bautura,dar le.am refuzat pe motiv ca nu imi e foame. Ne.am asezat impreuna la televizor si am pornit filmul. Am simtit cum mana lui se apropia de a mea asa ca nu am ezitat sa i.o prind. Fata lui s.a apropiat de a mea pana buzele noastre s.au atins. Corpul meu era lipit de al lui. Simteam cum ma vrea,iar eu la randul meu o fac. M.a intins usor pe canapea,dezbracandu.ma si eu facand cu el la fel.
-Esti sigura?
Am incuviintat si l.am lasat sa isi puna prezervativul. Dar ceva de pe umarul lui m.a facut sa inghet. Tatuajul cap de mort. El a observat atentia mea si doar a ranjit rautacios.
Am inceput sa ma zbat,dar el mi.a proptit mainile deasupra capului. A intrat rapid in mine,marind viteza din ce in ce mai mult. Nu lua inseama urletele mele de durere,doar gemea. Atunci cand am avrut sa imi trag coapsele m.a plesnit peste fata. Incet incet nu am mai simtit nimic. Doar intunericul care ma inconjoara.

23:11
Stateam intr.un colt al camerei si plangeam. Am fost abuzata sexul si nu am putut face nimic. Ce pot sa fac? Ma va abuza zi de zi,iar eu nu voi putea sa fac nimic. Am inceput sa tremur cand l.am vazut in tocul usii tinand un bici in mana.
-Gata pentru runda doi?
M.a intrebat ranjind,tot ce am facut eu este sa tremur si sa plang.

Apel cu nr privatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum