Mně se tam tak nechce tyjo. Komu by se po prázdninách chtělo do školy? jakože jo, chce se mi tam, ale nechce. Hlavně všichni ti noví lidi.. Co když mě nebudou mít rádi? To bude vopruz pak, pokud si tam nikoho nenajdu, ale snad na střední budou inteligentní lidé. A co teprv, když je ta střední zaměřena na technologii, to by s něma nemuselo být tak špatné.
Ahoj, jmenuji se Elis. Teda Elizabeth, ale všichni mi říkají Elis. je mi 16 let a nastupuji na střední školu. Na základce si ze mě vždycky dělali srandu a skoro nikdo se tam se mnou nebavil. Z těch dob mám jen jednu kámošku, Lily. Jezdí na koních už od.. odjakživa. Ale je fakt škoda, že nejdeme na stejnou školu. Snad nám to přátelství vydrží.
Vzbudí mě budík. 5:25. Jojo, v tolik musím vstávat, protože mám hrozně geniální dojíždění, které trvá asi tak hodinu a půl. Hmmm, co si dám na snídani? Nejspíš kukuřičné lupínky s mlíkem a kafe. Okay, teď co na sebe? Nemám zrovna ideální postavu, takže nemůžu nosit ty úžasné crop topy nebo jiný oblečení, do kterého musíte mít fit postavu. Kašlu na to, vemu si ryfle, triko, mikinu a je to. No problemo. Svačina? Mmm asi rohlík s máslem a na oběd toasty. Nechci chodit ve škole na obědy, protože jsem se rozhodla zhubout a to nebude trvat jen tak měsíc. Mám 60kg na 166cm. Což je BMI 21.77.. Fuj.
Dneska není tak hrozné počasí, půjdu pěšky. je to asi 3,5km k vlaku, což je asi půlhodinka rychlé chůze. Alespoň něco spálím.
Po škole jsem přišla dom. Na svačinu jsem měla zbytek od včerejška - řízek a brambory. A tatarka. Jak já se přejedla. Hrozný je to se mnou. Tak já chci zhubnout a teď se tu láduju jídlem. Pane bože. Tlustý nechutný prase. Šla jsem k zrcadlu a vyhrnula si triko. Samej špek a to všude. Úplně všude. Tak to dál jít nemůže, říkala jsem si v duchu.
,,Ty nepřibralas trochu?" Ozvalo se u dveří. Máma. Jo, ta tu chyběla. ,,Ne, Já jsem krásná až to přetéká," řekla jsem lhostejným tónem. Mamka vždycky měla takovy poznámky. Doslova mě to sralo.
Měla jsem depku. Ne prostě, já takhle žít nechci. 5 velkejch jídel denně. Pohyb minimální. Elino, sakra, dělej se sebou něco. Chci být hubená... chci, aby mi všichni záviděli..
Seděla jsem na gauči a v slzách jsem přemýšlela, co s tím. Už nechci byt ta, které se furt posmívají. Už nechci být ta tlustá. Já jim ukážu. Pomstím se.
CHCI BÝT ANOREKTIČKA
ČTEŠ
Ana do morku kostí
Short StoryElis je 16 let a nastupuje na střední školu. Jenže to není jediné, co v jejím životě čeká na změnu. Založí si blog? Bude její nejlepší kamarádka žiletka?