Part-eu One-deu

682 11 0
                                    

"Dongsaeng-ie!", Jin mendekati aku . "Ye?",tanya aku . "Nah ,oppa buatkan lunch awak , makan tau?""Neh,arasso". Sebelum Jin berlalu pergi , (lol) Jin gosok kepalaa aku . Habiss rambut aishh! . Dahla tuu , dah rosakkan rambut lepastu bolehh gelakk macamtu . "Aish!", marah aku . "Hahaha! Anyeong,Noori", sambil lambai ke arah aku . Macamtu lahh harihari aku . Omma dan appa merekaa selalu sibuk ke luar negara dengan urusan kerja mereka . sampai satu masa , mereka tiada masa untuk kami lalu memutuskan untuk menghantar kami ke Korea , rumah nenek kami .
Nenek lahh tempat kami bergantung . Tapi taklama lepas itu , nenek jatuh sakit . Nenek dimasukkan wad . Jadi semuaa tanggungjawab jatuh ke bahu Jin oppa untuk jaga aku . Walaupun kami berdua belum habis sekolah tapi oppalahh yang banyaaak berkorban . Ha! Ababg mithali katako . Hado?
"Noori , anyeonnng!! Kenapaa lambat ? Yah! Tahutak kitaa tak cukup masa nak pergi cafeteria! Aish~!", nilahh Choo , kawan baik aku . Choo meletop sebab aku lambat . Motif sebenar diaa pergi cafeteria adalahh nak tengokk crush diaa Jungkook , buah hati beliaulahh . Bukann nak makan pun! Buat penat kaki je jalan . Nak pergi cafe tu buknnya senang . Nak kena belok sana sini turun tangga-bertangga tangga-tetangga tangga ."Eh,alamak! Aduu! Choo tunggu aku kejap boleh tak? Aku nak terkeluar dah ni . Hujungg saaangat. Argh!",kata aku lepastu terusss pecut macam Usain Bolt sepantas kilat lari pergi tandas ."Eh eh! Kauu nak pergi mana , Noori?!".

BTS Malay Fanfiction.Where stories live. Discover now