Capitolul 1

25 5 0
                                    

E o zi normala la liceu.Noi, cei patru prieteni, May, , Ronald, Luna si Mark stam retrasi de grupul popularilor ca de obicei.Deodata Miranda, cea mai populara veni la noi.
-Ce faceti fetelor? De ce nu stati cu iubitii? O stai! ! Nu aveti!
-O doamne Miranda! Daca tu esti aici cu noi cine sta cu maimutele tale zburatoare?am spus eu.
-Ca sa stii, tata lucreaza la asta.Si tatal tau ar lucra daca ar fi inca in viata.Sau mai bine mama ta! Stai putin si e e moarta.Recunoaste! Nu ai pe nimeni dar si daca ai avea tot un nimic ai fi.Tu esti ai fost si vei fi indoteauna un fir de nisip in comparatie cu mine.Eu sunt o supernova si tu doar un asteroid ca ceilalti ingrati.
-Ingratii au un nume!
-A da? Ce nume? Slaba, uratul si sfrijitul?
-Daca ei ar fi slaba, uratul si sfrijitul voi ati fi grasa, proasta si fitoasa.Ca sa stii, ti se potrivesc toate trei.
-Atunci tu esti...esti...
-Foarte buna la adjective? Stiu.
-O sa ii spun tatei sa faca un dizpozitiv care sa te faca sa dispari.
-Nu o sa aiba bani pentru asta.
-Ce vrei sa spui? E milionar.
-Da, dar da prea multi bani pentru cosmetice si fon de ten pentru tine.Apropo! Negul tot ti se vede!
-Nu am negi
-Atunci ala e un cos super mare.
-Nu am nici cosuri.
-Ala e nasul tau natural? Ma mir ca ai iubit.Si apropo! Nu te mai incrunta.Iti apar riduri.
-Fetelor plecam!
Atunci popularele plecara.
-Wow!Luna! Acum chiar ai pus-o la punct,ma lauda May pentru ce am facut.
-Haide! E doar a zi normala.am raspuns eu.
Eu sunt Luna.Sunt prietena cu May, o mini tocilara, , Ronald, asul jocurilor video si Mark, obsedat de lumea muzicii.Eu sunt cea care da tonul in moda, dar totusi o fire inflacarata, careia ii place mult sa se ia de Miranda. Viata mea e un fel de Stapanul inelelor.Diferenta sau diferentele sunt ca nu ne omoram intre noi si nu e nici un inel.Dar totusi Miranda e seniorul intunericului la varianta feminina si eu un Frodo la varianta feminina. May ar fi Sam, iar Ronald si Mark ar fi Merry si Pip.Orcii ar fi armata de populari a Mirandei.Pentru ce ne razboim? Pentru Zeein care ar fi inelul.Se pare ca ar fi un inel.Unul a carui zambet te orbeste.
-Luna!
-Da?
-A sunt clopotelul! Hai la ora!
-Ok ok!
Si am fugit la ora ca altceva nu aveam de facut.

ElementeleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum