Capitolul 2

23 4 0
                                    

Din fericire am ajuns la fix ca de fiecare data.Si tot ca de fiecare data cat profa vorbea eu il desenam pe Zeein cu inimioare si floricele.Tot ca de fiecare data profa m-a prins si atunci a inceput adevarata lupta din Mordor.Nu cu ea ci cu directorul ca faceam asta de aproape 2 luni.
-Ce faceai mai exact?
-Uitari domnule Saruman...Director! ! Miranda ma pus.
-Miranda te pune sa faci multe nu? Ai zis ca nu o mai faci dar ai facuto deci detentie.
-Si dumneavoastra ati spus ca o sa mergeti la sedinta si totusi ati fost asa de bolnav incat ati mers la gof nu la sedinta.
-Dar stii ce? Pentru sinceritate iti i-au detentia.
-Si...
-Iti dau si un 10.Acum placa!
-O placere ca indodeauna domnule direcor.La revedere!
Asa scap eu din toate belelele.Directorul are atatea puncte slabe ca e usor sa obtii ce vrei de la el.Mereu e asa de neajutorat ca mai usor ar fi sa devina Miranda buna decat sa pierzi in fata lui.Oricum ca veni vorba de slab trebuie sa merg acum la slabutu' Sam.Deci ca toata lumea sa plece pornesc alarma de incendiu.Ce-I asa greu? Si....a pornit! Cea mai zgomotoasa alarma de incendiu din lume si acum vin toti, si ma infiltrez printre ei cum au facut Frodo si Sam in stapanul inelelor intoarcerea regelui.
-Bine toata lumea! Un sir indian nu va panicati! Spuse profa de germana.Si pentru ca a zis asta toti se panicau de a zis directorul:
-Panicativa e incndiu! Si ghici! Nimeni nu se panica.Asa e mereu.In fiecare zi e un "incendiu" in scoala.

ElementeleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum